Hallo Allemaal,
Ik rij elke dag nogal wat kilometers met mijn rover 400 en dus lijkt het me erg lekker om er cruise control in te hebben. Ik las al dat er mensen zijn die dat zelf hebben ingebouwd. nou heb ik de volgende vragen.
Hoe kom ik aan zo'n cruise control set?
Wat kost zoiets ongeveer?
Is het er een beetje makkelijk zelf in te zetten?
Zo niet, wat kost het om zoiets er in te zetten?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groeten Hedzer
Cruise control
-
Ian416
Hey!
Een cruise control unit heb je voor ong. 130,-. ik heb even snel gekeken op conrad.nl. Die bieden ze aan voor die prijs. Ik weet niet of je handig bent, want echt veel werk is het niet om dat in te bouwen.
kijk hier maar eens: http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... width=1280
Een cruise control unit heb je voor ong. 130,-. ik heb even snel gekeken op conrad.nl. Die bieden ze aan voor die prijs. Ik weet niet of je handig bent, want echt veel werk is het niet om dat in te bouwen.
kijk hier maar eens: http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... width=1280
-
Exoth85
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Als het niet nodig is, blijf ik liever van de vacuumleiding naar de rembekrachtiger af. Die krijgt een dedicated aansluiting.
Ik denk dat de leiding richting de charcoal canister een betere optie is, of anders de map sensor of pbv.
Ik denk dat de leiding richting de charcoal canister een betere optie is, of anders de map sensor of pbv.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
Exoth85
Hee jongens.
Zoals ik al zei ben ik wel handig, maar heb nog weinig ervaring met auto's. als ik jullie zo hoor praten heb ik weinig tot geen benul waar het over gaat. Ik denk dus dat ik het beter kan laten doen, of een vriend met kennis in kan schakelen.
In ieder geval gedankt.
Ohja, het is een 2.0 TDI moter die in mijn auto zit.
Zoals ik al zei ben ik wel handig, maar heb nog weinig ervaring met auto's. als ik jullie zo hoor praten heb ik weinig tot geen benul waar het over gaat. Ik denk dus dat ik het beter kan laten doen, of een vriend met kennis in kan schakelen.
In ieder geval gedankt.
Ohja, het is een 2.0 TDI moter die in mijn auto zit.