Hai,ik heb een Rover 25 uit 2001 en de laatse weken doet ie een beetje raar na het starten.Totdat ie warm is dan gaat het goed.Als ik wil rijden hikt ie heel erg en mijn toerental gaat omhoog omlaag ook als ik stil sta.Zou het mijn automatische shoke kunnen wezen???
Van de week starte hij helemaal niet,maar ook de injectie hoorde ik niet.5 Minuten later deed ie het weer gewoon............
Laatst gewijzigd door riothijs op di apr 20, 2010 12:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ehhhhhhhh wat is dat een Stappen motor.Ik weet dat je een Rover eerst rustig aan warm moet laten worden en niet vol gas smorgens als ie koud is.............Bedoel je dat soms?
Ik ga m maar uit laten lezen denk ik
Ok Ok ik heb even gekeken op Google naar Stappenmotor maar kom alleen maar een definitie tegen die ik niet in mijn auto zou hebben volgens mijn man.......Is stappenmotor een term van een stotterende motor ofzo........Ben niet blond hoor ,aar
riothijs schreef:Ok Ok ik heb even gekeken op Google naar Stappenmotor maar kom alleen maar een definitie tegen die ik niet in mijn auto zou hebben volgens mijn man.......Is stappenmotor een term van een stotterende motor ofzo........Ben niet blond hoor ,aar
Een stappenmotor regelt het stationair toerental. En jouw auto heeft er zeker wel een.
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Nou we zijn eruit hoor.........heb een lekke koppakking.Gaat me dus lekker veel geld kosten.
Ik wil graag ook andere achterlichten.Heb een leuke set gezien"Trophy Lexus"..........kan ik deze ook op mijn 25 zetten?
Zie namenlijk staan voor een Rover 25 MKI
Kijk ik weer happyyyyyyyyyyyy.............daarna nog een paar mislampen voor erop en we rijden weer als de brandweer.
Oh ja we moeten ook nog even mijn linker achterscherm laten uitdeuken,want mijn fiets is ertegen gevallen
Kijk dan ga ik die lampen bestellen....tnx man
Ja die koppakking kreeg ik spontaan koppijn van
riothijs schreef:Nou we zijn eruit hoor.........heb een lekke koppakking.Gaat me dus lekker veel geld kosten.
Ik wil graag ook andere achterlichten.Heb een leuke set gezien"Trophy Lexus"..........kan ik deze ook op mijn 25 zetten?
Zie namenlijk staan voor een Rover 25 MKI
Ik geloof dat ik hier echt nog veel ga leren.Eerst een stappenmotor en nu heb ik een Rover 25 MKI...........ik ga het weer ff opzoeken.Als ik er niet uitkom....kan jij me dan vertellen wat dat is.D8 dat ik een Rover 25 Spirit had en niet veel meer dan dat.