ramen gaan dan wel en dan niet dicht???!!! Tipje gewenst :-)
ramen gaan dan wel en dan niet dicht???!!! Tipje gewenst :-)
Hallo,
Als ik mijn contact aanzet gaan al mijn ramen open en dicht maar zodra ik de auto start doet alleen de rechter raam en achterramen nog open op hen eigen bediening het bedienings paneel aan de bestuurderskant werkt dan niet meer (spiegels weer wel)???
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt voor de tip.
Mvg,
Sal
Als ik mijn contact aanzet gaan al mijn ramen open en dicht maar zodra ik de auto start doet alleen de rechter raam en achterramen nog open op hen eigen bediening het bedienings paneel aan de bestuurderskant werkt dan niet meer (spiegels weer wel)???
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt voor de tip.
Mvg,
Sal
- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core
Zou misschien kunnen dat een relais blijft "kleven". Wat ik altijd doe is een diode in sperrichting over de + en - contacten van het relais solderen. Dit is dan de zogenaamde "blusdiode". Dat voorkomt vonkvorming.
Dit is zou de oorzaak kunnen zijn. Dat het inblijft zolang er spanning opstaat.
Dit is zou de oorzaak kunnen zijn. Dat het inblijft zolang er spanning opstaat.

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Die computer kun je trouwens laten instellen door de dealer om b.v. je deuren automatisch op slot te laten gaan zodra je gaat rijden.
Of dat als je de afstandsbediening langer ingedrukt houdt gaan al je ramen open en nog een aantal van dit soort zaken. Ik zal eens op zoek gaan naar een lijstje.
Of dat als je de afstandsbediening langer ingedrukt houdt gaan al je ramen open en nog een aantal van dit soort zaken. Ik zal eens op zoek gaan naar een lijstje.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII