lekke koppakking - niet zeker...

214 216 218 220 25
Ramses

Bericht door Ramses »

De peilstok kan ik nu al zeggen, die is ook mayovrij. Alles wat met de olie te maken heeft (peilstok en oliedop) zit niks wat ook maar enigzins met mayo te maken heeft. (daarom heb ik stille hoop :p)

Ik kan dat knetteren proberen? Peilstok bij aansteker, mogelijk is dat nog een indicatie...
arjen
MG-R Core

Bericht door arjen »

Als hij lekt tussen het oliedruk kanaal en een koelvloeistofkanaal dan komt er geen water bij de olie. Dit omdat de oliedruk veel hoger is dan de druk in het koelsysteem. Anders laat je het koelsysteem eens afpersen.
Ramses

Bericht door Ramses »

Zo, een volgende episode in dit ellendige verhaal. Koppakking maar laten vervangen omdat ie waarschijnlijk lek was. Gedaan bij een vakgarage van een kennis die niet duur en goed werk levert. Alleen plannen...

...in plaats van de 4 toegezegde dagen was ik mijn auto 49 dagen kwijt, geloof dat ik gek werd. Rekening heb ik nog niet ontvangen, maar goed, dat komt. Belangrijker nu is het volgende: de kachel vertoont kuren.

Normaal werd ie altijd netjes en snel goed warm, nu een stuk minder warm en soms niet eens warm.

Daar er flink wat aan het autootje is gedaan zit er misschien ergens iets los? Of iets stuk? Iemand een idee?
gekske

Bericht door gekske »

niet goed ontlucht maw er zit lucht in je kachel ipv koelvloeistof
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

Inderdaad, waarschijnlijk lucht... EN FUCKING 49 DAGEN JE AUTO KWIJT?????? WTF... ik heb hier nog een 1.4 blok staan 126.000 km. Die had je voor 200€ mogen kopen en dan was je in 2 dagen klaar geweest :P lol
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Plaats reactie