Wij vinden onze rover 75 de mooiste

75 en 75 Tourer
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

uitlaten van eps is het denk ik, heb er ook eens geïnformeerd, moet zeggen dat ik het aan de dure kant vind...
tophaar

Bericht door tophaar »

Ik heb een offerte van 600 euro voor een rvs dubbele einddemper. dat is natuurlijk geen kattepis !!! maar dan heb je ook wel een einddemper die custom is en het geluid naar wens heeft. Een standaard sportdemper kost 265 euro en dan heb je een leleijke einddemper met twee zielige buisjes die onder je bumper uitkomen. Dus die 400€ ectra voor een eindemper op maat van rvs is het ons wel waard. Je hebt dan een unieke look en soundAfbeelding is het dan wel waard. zeker gezien ik de rover toch houd tot het een klassieker is want laten we eerlijk zijn zolang de chinese versie niet naar europa komt blijven we een exclusieve auto hebben.

Dus morgen gaan we naar de spuiter en daarna de uitlaten en dan rijden we nog jaren lang een auto waar je zelf elke keer zoiets van hebt van "wat is ie mooi!"
Mean Green

Bericht door Mean Green »

dat zijn wel mooie eindstukjes
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

zijn dat toevallig porsche cayenne pijpen ?
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Ben erg benieuwd naar het geluid.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
tophaar

Bericht door tophaar »

Ja inderdaad het zijn Cayenne pijpjes nu herken ik ze ook.

Lijken me erg mooi onder een rover 75.

Afbeelding
Pim
MG-R Addict

Bericht door Pim »

Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
tophaar

Bericht door tophaar »

Nou ik ben bij de spuiter geweest en deze was van mening dat ik nadat de kras op het achterscherm en het deukje in de bumper was hersteld en gespoten ik beter een zogenaamde Teflon behandeling zou moeten laten uitvoeren. Volgens hem verdwijnen dan alle fijne krasjes in de lak en glimt ie weer als een glimwurm :-)

Heeft iemand ervaring met deze behandeling en de kosten????

Verder ben ik op zoek naar een chrome strip welke op de achterbumper zit (de middelste) en een nieuwe chrome achterraamstijl rand.

Weet iemand waar ik in de omgeving van Eindhoven een goede lakbehandeling kan laten uitvoeren en of ik de twee onderdelen ergens kan bestellen??

En weer bedankt,

Sal
tophaar

Bericht door tophaar »

He mannen,

Zoals jullie op de laatste foto konden zien heb ik een paar mooie chrome accesoires kunnen bemachtigen.
Afbeelding
Alleen had ik ze op de verkeerde plaats geplakt en nu ik ze verwijderd heb om onder mijn knipperlichten te plaatsen mis ik nu wel de grijze dubbelzijdige foam tape (die ik met veel moeite heb verwijderd) weet iemand hoe en met wat ik deze bling dingen opnieuw kan bevestigen??

En wat vinden jullie ervan ??? Ik vindt ze wel mooi met die rode R van Rover :-)
Mean Green

Bericht door Mean Green »

nice :D

om ze opnieuw te bevestigen dubbelzijdige tape dat is het zelfde dan dat er op zat
te koop bij de bouwmarkt
kerkhoff.gjwm
MG-R Regular
Bericht door kerkhoff.gjwm »

tophaar schreef:Nou ik ben bij de spuiter geweest en deze was van mening dat ik nadat de kras op het achterscherm en het deukje in de bumper was hersteld en gespoten ik beter een zogenaamde Teflon behandeling zou moeten laten uitvoeren. Volgens hem verdwijnen dan alle fijne krasjes in de lak en glimt ie weer als een glimwurm :-)

Heeft iemand ervaring met deze behandeling en de kosten????

Verder ben ik op zoek naar een chrome strip welke op de achterbumper zit (de middelste) en een nieuwe chrome achterraamstijl rand.

Weet iemand waar ik in de omgeving van Eindhoven een goede lakbehandeling kan laten uitvoeren en of ik de twee onderdelen ergens kan bestellen??

En weer bedankt,

Sal
Ik heb ongeveer 10 jaar geleden bij mijn MGB een teflon (Protech) behandeling laten doen. Was toen al vrij prijzig, herinner me rond de 1.000 gulden (toen nog). Een Rover 75 heeft iets meer plaatwerk, dus qua kosten hakt dat er best in. Ik moet zeggen dat het prachtig is, het lakoppervlak is spiegelglad. In de was zetten hoeft ook niet meer. Bij oudere lak krijg je 2 jaar garantie. Omdat ik mijn MG vlak daarvoor had laten spuiten kreeg ik 5 jaar garantie.
tophaar

Bericht door tophaar »

Weet iemand waar ik aan de middelste chrome achterbumper strip kan komen?? (lieft een bedrijf dat ze verstuurd)

De achterlichten uit China zijn trouwens onderweg :-)
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Finisher-rear bumper - Chrome, centre DQR100800MMM In stock
73,60€ ex VAT
86,48€ inc VAT

Oftewel 100 euro!!!! ex verz kosten

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001781

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Ws heeft Richard van Noort ook nog wel zo'n strip liggen.

www.autobedrijfvannoort.nl
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
tophaar

Bericht door tophaar »

Dat zou mooi zijn gezien ik daar maandag een afspraak heb voor een diagnose van het motormanagement.

Iedereen nog bedankt voor de hulp kan het zeer waarderen!!

De achterlichten zijn vandaag pas verstuurd uit China en zal foto's posten als ik ze binnen heb, lijkt me wel mooi met die led lampen erin.
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

Mmmmm wel n knappe wagen.
Niet te veel aan doen, verlagen kan best :D
De voorste zijruiten mogen ook wel n folietje hebben om ze wat meer
bij de achterruiten te halen ;)
Plaats reactie