Zag vndaag ( za 20 feb. ) een prachtige Mg zt door liempde rijden... En hoorde dat er hier bij een auto sloop 3 straten verder nog een brm staat, dus mss dat ik binnenkort ga kijken. Is er hier nog interresse naar onderdelen? interrieur ofzo... Wel zelf ophalen
N zo zag ik ook deze adv. : http://link.marktplaats.nl/318269231 of is dat diezelfde waar al vaker over is gepraat?
( Ook leuk een grijze en een oranje te hebben )
Laatst gewijzigd door BarryBrm op di feb 23, 2010 7:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Zat hier nu op die site te kijken van die schadehandelaar bij ons om de hoek, zag dat hij een zr heeft staan die er niet echt heeeel geweldig meer opstaat, zit mss te denken om te vragen of hij de achterlichten verkoopt.
Zat nu eigenlijk naar de prijs te kijken en baal er wel van dat ik niet genoeg centjes heb... want stel dat ik 'm voor 2500 koop, en koop dan een mooie voor en achterbumper, lampen en motorkap, zijschermen dan is die voor 2000 euro meer weer netjes... Toch??
Zat hier nu op die site te kijken van die schadehandelaar bij ons om de hoek, zag dat hij een zr heeft staan die er niet echt heeeel geweldig meer opstaat, zit mss te denken om te vragen of hij de achterlichten verkoopt.
Zat nu eigenlijk naar de prijs te kijken en baal er wel van dat ik niet genoeg centjes heb... want stel dat ik 'm voor 2500 koop, en koop dan een mooie voor en achterbumper, lampen en motorkap, zijschermen dan is die voor 2000 euro meer weer netjes... Toch??
Daarstraks ff langs gereden en zag ik deze staan langs het hekwerk...:(
Hij had zijn BRM velgen zwart gemaakt..Niet heel verkeerd maar ook niet dat ik zeg WOW...
BarryBrm schreef:Ja vind het ook gruwelijk zonde, wil de allemaal wel :P Weet nog niet wat hij ervoor wil hebben...
jep... ik ookwel..
en wat er nogmeer aan de hand is met die Brm.. heb nu al jeuk als ik dat ding zie staan.. zou hem op me werk wel mogen neerzetten maar dan staat tie buiten in de kou.. en dan kan je er ook niet zo snel zomaar aan klussen enzo
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today"