Wij vinden onze rover 75 de mooiste

75 en 75 Tourer
bikerr

Bericht door bikerr »

De middenklasse *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden), de website veranderd de naam automatisch, wat raar. :?
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Hier mogen geen vuile woorden gebruikt worden ;)
Mean Green

Bericht door Mean Green »

bikerr schreef: je ziet toch ook geen uitgebouwde Jaguars.
niet helemaal waar
heb er wel is een gezien en zag er nog goed uit ook ;)

en je kan hier het hele vloekwoordenboek kwijt maar O pel , A stra en B.M.W. word gesensureed :P

en er is een bedrijfsnaam (weet niet welke) die veranderd in firma list en bedrog
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

bikerr schreef:Uitbouwen is meer iets voor een Golf of ashtray, je ziet toch ook geen uitgebouwde Jaguars.
Niet?
Afbeelding

Gewoon lekker doen wat je zelf mooi vindt en vooral niet teveel aantrekken van wat anderen vinden, het is tenslotte jouw auto.
tophaar

Bericht door tophaar »

Whoooaaaaaaaaaa VET normaal vindt ik dit model niet mooi maar nu en dan zonder de stickers is ie SUPER.
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

Mean Green schreef:Welkom !!!

ik ben wel benieuwd naar je project
en als je het goed doet denk ik dat er nog wel een paar van mening veranderen
weet nog een foto te herinneren van een 75 waar iedereen heel positief over was ;)
en idd foto's overdag heb je die ook ???

Dat denk ik ook.
Ik kreeg in het begin ook heel veel commentaar met zonde dat je dat chroom er af haalt e.d.
Ma de meeste die dat toen zijden denken daar nu heel anders over.
Je moet doen wat je zelf mooi vind ;)
En ik denk dat er heel wat verschil zit tussen het opleuken van een auto en er een kermiswagen van maken
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Victor schreef:

over de andere reacties: Serpent velgen zijn inderdaad mooi maar ook 17 inch en dat maakt van de rover ook al een veel minder comfortabele auto dan met de std 15 inch velgen (ik spreek uit ervaring :-) )
Klopt helemaal vooral nu er gaten in de weg zitten die zo diep zijn als een krater.
Mijn 18 inch zou ik allang stuk gereden hebben, gelukkig heb ik 15 inch met winterbanden.
Comfort is super met 15 inch de wegligging daarintegen is met 18 inch beter maar of je dat nodig hebt is persoonlijk. Hij wordt wel erg nerveus op de rechter rijbaan door de spoorvorming van de vrachtwagens.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: een compromie ;)

17"meteor
Afbeelding
bikerr

Bericht door bikerr »

Nou ja, ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

natuurlijk heeft iedereen een eigen smaak en ideën met een auto ( ik daarop ben ook geen uitzondering) en er zijn mensen die het mooi of niet mooi vinden, ik vind het juist mooi om er iets unieks aan toe te voegen, en lekker mijn eigen gang te gaan (met wel en niet originele dingen)vooral detaills, en dat is juist wat een MG-R kan laten uitblinken vind ik.
tophaar

Bericht door tophaar »

Ik ben het geheel met je eens! Ik had trouwens origineel ook de serpent velgen maar vondt deze toch nog niet tot zijn recht komen gezien de wielkasten zo groot zijn. Daarna 19" inch velgen maar dat was een grote vergissing. Nu heb ik 18" velgen op de kosten van de gemeente gezien ik in een gat in het wegdek 2 velgen helemaal krom had gereden!

Verlagen twijfel ik nog over al is het bij een zt ook wel erg mooi het maakt de rover optisch langer en gemener.

Helaas is er niet erg veel te krijgen zoals achterlichten ofzo, ik persoonlijk vindt de v8 neus de mooiste maar ben erg gelukkig met mijn ronde xenon lampen.

Het sneeuwd nog steeds maar zodra de kras weer is weggespoten zal ik een paar mooie foto's maken.
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-75-MG-ZT-99 ... 2eab05ac69

die kwam ik toevallig tegen, maargoed ieder zn eigen meug 8)
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

die mogen in NL dus niet omdat ook de reflectoren gespoten zijn en niet meer reflecteren...
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
VandenPlas
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door VandenPlas »

Ik vindt deze wel erg gaaf. Oké t'is een ZT, maar de basis blijft natuurlijk een R-75

Afbeelding

Voor het complete artikel over deze auto zie;

http://www.aronline.co.uk/index.htm?homepage.htm

Of deze;

Afbeelding

Was ooit een studie van Rover voor een sportmodel, voordat de Z-cars ten tonele kwamen.
Afbeelding

Rover 75 MK1 Connoisseur (2001) , Austin 1100 Glider (1969), MG B GT MK1 (1967)

MvG. Jeroen
Rover

Bericht door Rover »

Edgecrusher schreef:Gewoon lekker doen wat je zelf mooi vindt en vooral niet teveel aantrekken van wat anderen vinden, het is tenslotte jouw auto.
Daar sluit ik mij helemaal bij aan Afbeelding
tophaar

Bericht door tophaar »

Hier wat foto's van onze Rover 75 v6 Sterling edition Black Wolf.
Verlagings veren van 30mm zijn besteld ik zal dan ook nieuwe foto's plaatsen als deze eronder zitten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie