keuring rover 75
keuring rover 75
mn rover heeft zojuist zn apk gehad en uit voorzorg heb ik de distributieriem laten vervangen verder heb ik nu de linker voor motor en links achter laten vervangen vd de centrale deurvergrendeling , 2 stabilisator stangen links en rechts vernieuwd , einddemper vernieuwd die is trouwens erg duur 242,- en twee multie riemen zijn vernieuwd. hele berg dus al met al 815,51 euro kwijt valt mee 277,- euro moet de de handelaar betalen voor het inbouwen van de motortjes want toen ik de auto kocht was dit stuk .de afspraak was dat ik het mocht laten maken bij mn eigen garage hun zijn nu een vakgarage maar zijn officeel rover dealer geweest.
Re: keuring rover 75
FRODO schreef:mn rover heeft zojuist zn apk gehad en uit voorzorg heb ik de distributieriem laten vervangen verder heb ik nu de linker voor motor en links achter laten vervangen vd de centrale deurvergrendeling , 2 stabilisator stangen links en rechts vernieuwd , einddemper vernieuwd die is trouwens erg duur 242,- en twee multie riemen zijn vernieuwd. hele berg dus al met al 815,51 euro kwijt valt mee 277,- euro moet de de handelaar betalen voor het inbouwen van de motortjes want toen ik de auto kocht was dit stuk .de afspraak was dat ik het mocht laten maken bij mn eigen garage hun zijn nu een vakgarage maar zijn officeel rover dealer geweest.

die word normaal ook mee gedaan met een distibutie
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
nou 9/10 keer is wel zwaar overdreven, ik gok eerder 1a2 op de 10 gaat lekken.
Maar tja 10% kans is voor dealers altijd groot genoeg geweest om de waterpomp te vervangen. Op dat moment kost dat een waterpomp(50 euro) en 30 min sleutelen.
Als hij later gaat lekken is het 500 euro sleutelen.
Ik vervang ze voor mezelf eigenlijk nooit, en heb inmiddels 1 keer pech gehad. En daar spaar ik dan 10 waterpompen mee uit, maar voor anderen is het advies toch eigenlijk om het wel te doen, vanwege alle rompslomp achteraf.
Leeftijd van de auto speelt ook wel een beetje mee natuurlijk.
Maar tja 10% kans is voor dealers altijd groot genoeg geweest om de waterpomp te vervangen. Op dat moment kost dat een waterpomp(50 euro) en 30 min sleutelen.
Als hij later gaat lekken is het 500 euro sleutelen.
Ik vervang ze voor mezelf eigenlijk nooit, en heb inmiddels 1 keer pech gehad. En daar spaar ik dan 10 waterpompen mee uit, maar voor anderen is het advies toch eigenlijk om het wel te doen, vanwege alle rompslomp achteraf.
Leeftijd van de auto speelt ook wel een beetje mee natuurlijk.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Als hij gaat lekken dan merk je dan binnen een paar weken normaal gebruik.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Water lekkage, in de buurt van het rechtervoorwiel. Of aan het koelwaterniveau.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk