Bad Karma heeft zijn bak laten chippen en het resultaat is verbluffend!
Voordat ik hem heb laten chippen heb ik hem eerst op de bank gehad en ook erna.
Eerst: 162 Pk / 184 Nm
Nu: 182 Pk / 209 Nm
Vooral onderin veel meer koppel en hij is ook een tikkie sneller geworden.
Prijs € 350,-- (en da is niet duur vergeleken met de anderen)
Aardige gast trouwens, je mag toekijken wat hij aan het doen is, koffie is gratis (niet van die shit koffie) en hij legt ook uit wat ie aan het doen is.
Wat diesel betreft zag ik laatst een ander chiptuning merk die in ieder geval zorgde voor meer koppel, maar ik ben het merk even kwijt (Striker, weet jij nog welk merk dat was?).
Maar als ik de resultaten van Badkarma mag geloven dan kan dat wel kloppen. 184 pk.
Ik heb bij een bedrijf in Maasmechelen ook wel eens geinformeerd.
Die had het ook over een Turbo.
Maar ik zei dat ie destijds niet bestond.
Vervolgens zei hij dat ik maar ff langs moest komen.
Ja doei... Helemaal naar Maasmechelen om me computer uit te lezen en dan erachter komen dat 't inderdaad om geen Turbo gaat en dan met niets naar huis of maar met een paar pk extra.
NOT.
Nu ik dit dus lees van Badkarma ga ik mezelf afvragen of die belg destijds wellicht wel gelijk zou kunnen hebben gehad betreft de 20-25 pk extra, toen onjuist was geinformeerd betreffende de motor van de ZR. Dat het niet om een Turbo ging.
Wat hij zich afvroeg was hoe een atmosferische 1800 injectie met variabele kleptiming aan 160 pk kwam, zonder enige vorm van een turbo.
Wist ik geen antwoord op...
Badkarma, jij hebt waarschijnlijk een rapport erbij gekregen kan je dat niet ff scannen en op het forum zetten.
Skytiger schreef:Wat hij zich afvroeg was hoe een atmosferische 1800 injectie met variabele kleptiming aan 160 pk kwam, zonder enige vorm van een turbo.
Wist ik geen antwoord op...
Beetje vreemde opmerking van hem dan. 89 pk/liter voor een non-turbo is erg veel (100 pk/liter is de magische grens voor een non-turbo), maar toch niet uitzonderlijk. Honda haalt ook 100 pk/liter uit z'n VTEC blokken.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Misschien als er nou meerdere mensen interesse hebben, dat we met een paar autos kunnen gaan. Want je kan een groepskorting krijgen, dus valt er misschien wel aardig over de prijs te praten.
Dennis 25 Vi schreef:Misschien als er nou meerdere mensen interesse hebben, dat we met een paar autos kunnen gaan. Want je kan een groepskorting krijgen, dus valt er misschien wel aardig over de prijs te praten.