Nou hij zit er nu onder. Maakt een super mooi geluidje. Alleen één probleempje. Ik heb dus die ZR achterbumper erop zitten. Bij een normale bumper komt de uitlaat perfect uit. Bij mij zit hij 'verstopt'.
Dit wordt volgende week (ook weer op vrijdag) opgelost.
Dus eerst deze foto. Volgende week de devinitieve foto's.
btw jammer dat jullie het geluid niet kunnen horen
Kweenie....eigenlijk.....het geluid is al indrukwekkend. Dus nie zo opgelet. Ik wist nie eens dat je daardoor meer vermogen zou krijgen
Scheelt het veel pk's??
T'is idd die van Skytune....
Oh jah...neem van mij aan, zoals het nu is staat niet mooi. Hij moet echt een beetje uitsteken.
@Badkarma, bel van Noort zou ik zeggen, daar staat die ZR nog, ik weet alleen niet zeker of hij de achterbumper verkoopt.
Zeker is wel dat hij aan 2e hands bumpers kan komen, en dus altijd goedkoper is dan de dealer waar Jan zijn bumper vandaan heeft.
Ongespoten kan hij 2 voorschermen, motorkap, voorbumper, achterbumper, frontplaat, koplampen en grill van ZS leveren voor iets meer dan 1500 euro, dan zal enkel de achterbumper van de ZR wel niet erg veel kosten lijkt me...
Meen je dat nou? Dus de complete bumper, met splitter en hitteschild? Dat is geen geld, ben ik niet gewend van MG-Rover.
Mmm, wordt dan idd wel erg verleidelijk .
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Heb je ook een foto recht van achteren?
Maar ziet er erg netjes uit zo.
Wat gaan ze er vrijdag aan doen dan?
Wordt het stuk voor de uitlaat iets verlengd?
Die bumper is dan wel gespoten volgens mij. Ik kan op de factuur nergens vinden of er verder nog spuitkosten of iets dergelijk in rekening worden gebracht....
En vrijdag wordt er een stukje aan de uitlaat bijgelast ofzo (ik weet ook niet pcies) zodat die mooi uit de achterkant komt. Een foto van recht van achter maak ik vrijdag wel ff....