Dat ding is echt heel mooi!!!!!
Alleen de voorkant doet me heel vaag aan een Mustang denken en ik weet eigenlijk niet waarom.
Mustang ook hele mooie wagen !!!
rover220GTi schreef:Ziet er niet echt handig uit...Als je in z'n vijf op de snelweg zit, kan je bijna geen peuk opsteken
En ik vind het wel handig om de el. raambediening op de deur te hebben, tenminste bij de hand. Bij de oude Volvo 460 van m'n ma zit die ook bij de handrem en ik vind het echt onhandig.
Bij mij zit de raambediening van de bestuurder in de deur aan de bestuurderskant, en de rest zit "in" de armleuning / bij de handrem (neem aan dat dit bij meer modellen is...waarschijnlijk ook alle 400's?), en ik moet zeggen dat dat toch best handig is, als ik een ander raam als mijn "eigen" raam open wil zetten.
Dennis schreef:
Bij mij zit de raambediening van de bestuurder in de deur aan de bestuurderskant, en de rest zit "in" de armleuning / bij de handrem (neem aan dat dit bij meer modellen is...waarschijnlijk ook alle 400's?), en ik moet zeggen dat dat toch best handig is, als ik een ander raam als mijn "eigen" raam open wil zetten.
Yep, ik moet zeggen dat de 400 op dat gebied perfect is ingericht.
..van de bestuurders kant dan .. maar aangezien dat meestal de eigenaar is hoort dat ook zo
De foto van het interieur die hier eerder geplaatst is, is overigens een foto van het interieur van een Streetwise, niet van de nieuwe 45/ZS. AutoExpress heeft gewoon een foto van een Streetwise gebruikt, om zo zogenaamd een primeurtje te hebben .
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!