duur?:
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
duur?:
Hey ik heb weer wat op t oog, is dit duur:
Set traanplaat vloermatten voor € 71,75
en jawel verlaginssetje (veren en dempers) gebruikt en een kofferbakspoiler voor 410,36 euro (op het moment, ligt aan de koets v.d euro)
Groeten, Gerald.
Set traanplaat vloermatten voor € 71,75
en jawel verlaginssetje (veren en dempers) gebruikt en een kofferbakspoiler voor 410,36 euro (op het moment, ligt aan de koets v.d euro)
Groeten, Gerald.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: duur?:
Wak? .. hebbie geld teveel ?? dat voor een stukkie traanplaat.....Gerald-17 schreef:.... Set traanplaat vloermatten voor € 71,75 .....
You can go fast ... but I can go anywhere.
- Striker
- MG-R Freak
Op www.ebay.de worden de traanplaat matten volop aangeboden, voor rond de 36 euro.
Maar daar hebben ze geen echte traanplaat. Volgens mij hebben ze daar alleen matten met een plastic look-alike traanplaat op een normale mat (zoals ik het overigens ook heb
)
Getuige dit plaatje:

Ik heb dan een plastic look-alike band langs de rand van de mat. dat staat mooier dan dit. Ik heb ze bij automat gehaald voor €20.Er zaten geen matten in de auto toen ik hem kocht.

Getuige dit plaatje:

Ik heb dan een plastic look-alike band langs de rand van de mat. dat staat mooier dan dit. Ik heb ze bij automat gehaald voor €20.Er zaten geen matten in de auto toen ik hem kocht.
- Striker
- MG-R Freak
Ik heb even nagevraagd, de verzendkosten voor de matten zijn 17 euro. Totaal komt dan dus op 54 euro: http://cgi.ebay.de/ws/ebayISAPI.dll?Vie ... 2470731239
Heb ik voor mijn scooter destijds wel gedaan. Het nog mooi geluk ook nog. Het naddel dat je hebt is dat er scherpe randen aan zitten/blijven tenzij je goede apparatuur hebt om dat weg te halen.
Destijds heb ik twee vlakken traanplaat van de sloop gehaald. De originele rubberen matten heb ik om getrokken met een potlood en die heb ik vervolgens eruit geflext. Boel een beetje bijgewerkt met schuurmachine. Voor de scooter te doen. Maar voor automatten heb je toch al grotere platen nodig denk nie dat ze die op de sloop hebben liggen.
Destijds heb ik twee vlakken traanplaat van de sloop gehaald. De originele rubberen matten heb ik om getrokken met een potlood en die heb ik vervolgens eruit geflext. Boel een beetje bijgewerkt met schuurmachine. Voor de scooter te doen. Maar voor automatten heb je toch al grotere platen nodig denk nie dat ze die op de sloop hebben liggen.