Probleem heb ik idd ook gehad. Was ook koelvloeistof. Stond idd ver onder minimum, ff bijvullen en zat weer behaaglijk in de auto. Wel in de gaten houden dan, want het wijst idd op koelvloeistofverbruik. Bij mij was het een andere pakking, weet niet welke, maar was voor 50 euro weer gefixt volgens mij.
Doet de kachel het nou?
Ik begrijp tussen de regels door dat er een tekort aan koelvloeistof was?
Het kan best zijn dat het kabeltje naar de kachel kraan los is geschoten of klem zit.
Ik kan momenteel niet veel zeggen meer over de auto.
Het is de wagen van mijn oom. En hij zit nu ongeveer 150 km bij mij vandaan. Hij wil hem niet naar de garage brengen, gewoon weg omdat daar geen geld voor is. Zelf ben ik ook geen technicus en heb dus ook niet de mogelijkheid om er iets aan te doen.
Bedankt voor de reacties Ik zal jullie laten weten wanneer hij toch nog bij de garage is geweest, en dat zal met het komende weer toch wel eens hoog nodig worden.
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
HET PROBLEEM IS INMIDDELS OPGELOST. GEEN VAN ALLE VOORSPELDE DINGEN BLEEK HET TE ZIJN:
EEN VERSTOPTE WATERLEIDING VAN DE KACHEL WAS HET PROBLEEM, EVEN DOORSPOELEN EN KLAAR
Alleen komt nu gelijk het volgende probleem, tijdens het rijden sloeg er zomaar een zekering door....weet het verhaal ook niet precies (auto van mijn oom) maar het was wel een dure....26 euro!! das alles wat ik weet :P
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!