Ik doe meestal ongeveer 300 km op 3/4 tank, dan gooi ik em altijd vol.
Maar ik rij geen snelweg naar werk, alleen provinciale wegen enzo, dus veel stoppen, trekken, stoppen, trekken etc...
mg zr 1.4 ,mijn record is 780km met 38liters!, kon toen 38 liter in toen ik weer ging tanken. Dit was natuurlijk heel rustig gereden, maar had toch een keer of 4-5 naar de redline getrokken.
Normaal met mijn rijstijl (toch vrij hard gaan) doe ik 450- 550km
fucking hell
tank vol 350 km dik in het rode:S
1800 vvc is dan veel zuiniger
mja zr105 is ook zuiniger dus zal wel
aan de efficientie liggen denk ik:P
oudere auto ofzo
en zware rechter voet en veel stad verkeer:S
greetz
moet wel zeggen nadat hij is gechipt met de unichip, mijn gas maar aanraak al goed vooruitgaat.
ook dak voor 60% niet boven de 2000rpm ben geweest, kon met het verkeer nog mee.
Was ook zonder autosnelweg.
denk wel dat ik de 800km kan halen als ik mezelf een beetje kan bedwingen
wel het huidige record staat nu op 560 km met 40 l waarvan 200 km ongeveer volledig autostrade naar nederland, naar van Noort.. dus als ge veel autostrade doet, kunt ge er wel wa uithalen denk ik
Zell schreef:wel het huidige record staat nu op 560 km met 40 l waarvan 200 km ongeveer volledig autostrade naar nederland, naar van Noort.. dus als ge veel autostrade doet, kunt ge er wel wa uithalen denk ik
ok is dat een probleem??
ik heb toevallig vandaag mijn verbruik gecheckt en vandaar dat ik op dit topic terecht kwam anders zou iedereen voor elk dingetje een nieuw topic beginnen das ook niet echt handig wel dan?