Hmz ik weet dus niet wat de vorige eigenaar erin heeft gegooid... dus dan is die jij beschrijft denk ik het meest bruikbare.. ik vraag het morgen nog een keer na
Kom op zeg, zo moeilijk is het allemaal echt niet.
Je hebt goed, beter en best. Allemaal in 10W40(welke een vrij goede gulden middenweg is).
Gooi er gewoon in wat je hebt staan, is het troep vervang het dan na 6mnd, is het goed dan pas na een jaar.
Valvoline is voor mij PERSOONLIJK een favouriet, omdat het prima spul is waar ik vrij goedkoop aan kan komen, niet Fantastisch maar wel goed en goedkoop. Longlife is voor oudere type motoren, in een K-serie wat nog steeds een modern blok is, ook met 3 ton op de klok gaat bij mij de normale 10W40 semi, long life vind ik iets meer voor de oudere generatie blokken.(gietijzer/alu combi's)
maar hoe dan ook 10W40 van wat voor merk of type dan ook is prima, tenzij het echt troep is.
Zie het als water, je zal nooit dood gaan aan kraanwater, maar fleswater kan zijn voordelen hebben. Water in Gelderland is dan weer beter dan dat in Zeeland, maar Zeeuwen gaan niet eerder dood, ergo niet te zwaar aan tillen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
Oke Thnx! dan weet ik dat, ben gewoon een beetje voorzichtig.. bij mijn vorige zeiden ze dat niet alles erin kon vandaar.. en aangezien ik er niet zoveel verstand van heb is het beter om dubbel te checken