Die leiding naar je achterste ruitenwisser gaat meestal stuk waar ie buigt. Als je de achterklep open doet zie je bij de schanieren 2 rubbers. Knijp maar eens in die linker als het goed is voel je dat daar een slangetje inzit en als het niet goed is voel je er 2
Linxxy schreef:
Ghehe hoe bedoel je blond! ik heb de schakelaar dus verkeerd begrepen voor doet het wel alleen achter doet het niet
dat dacht ik al of de schakelaars niet begrepen of geen vloeistof.. achterruitenwisser in het vervolg dus regelmatig gebruiken anders raken ze poreus...
Dat zal wel geen probleem zijn, want de achterruit bij een 200mkIII zit snel vol met vuil en spray van achter de auto. Ik moest mijn achterwisser regelmatig gebruiken om de ruit schoon te houden.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
Dat zal dan wel zijn zodra je naar de achteruit schakeld, zodra je hem in z'n achteruit zet terwijl de voorwissers aan staan gaat een Rover nl netjes de achterruit voor je schoonzwaaien
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
Bart-K schreef:Dat zal dan wel zijn zodra je naar de achteruit schakeld, zodra je hem in z'n achteruit zet terwijl de voorwissers aan staan gaat een Rover nl netjes de achterruit voor je schoonzwaaien
Mijn Rovers toch niet hoor Bart!
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997