Weet iemand wat dit precies is? Ik bedoel die slang die geëxplodeerd lijkt.. Ligt hier ook vermogenverlies aan? Dacht zelf dat 't iets van luchtinlaat was, maar ben maar een leek. Weet iemand wat dit me gaat kosten enzo?

Dat moet dan wel een hele aparte buis zijn voor 80€, voor dat geld kan ik hem wel van RVS maken. Tenminste als het een buis is.Rover620tdi schreef:Check de zwarte dwars liggende buis die van je intercooler naar je motor gaat. Die gaan wel eens vaker kapot.... Mocht daar een klein scheur in zitten is ie niet vooruit te branden... Klein scheurtje heb je ook vermogen verlies... Zo'n nieuwe buis kost 8 tientjes.
Trouwens dat buis wat ik vervangen heb voor 78 euro is zichtbaar op de foto hierboven... Voorste dwars liggende rubberen buis die rechtsuit de intercooler komt en lings van de motor ingaat... ;Rover620tdi schreef:Kost echt veel geld ja.... Bij de dealer gehaald.
Heb zelf die toen vervangen en moest 78 euries betalen incl btw... Aangezien ik een jaar later de rubbere verbindingstuk van de turbo intercooler die op een metalenbuis overgaat moest ik voor die F***ing rubbere slangetje van 4cm 36 euro betaald. dan valt ie andere idd wel mee... Maar jou optie is ook wel mooi ja.. Chrome buis en betere aanzuiging. Zou beter lopen ook nog.
Shit, inderdaad. een scheurtje net buiten 't normale zicht. Ducktape crossed my mind, maar zal er toch maar mee naar de garage gaan...Rover620tdi schreef:Check de zwarte dwars liggende buis die van je intercooler naar je motor gaat. Die gaan wel eens vaker kapot.... Mocht daar een klein scheur in zitten is ie niet vooruit te branden... Klein scheurtje heb je ook vermogen verlies... Zo'n nieuwe buis kost 8 tientjes.