Airco

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Michel1974

Airco

Bericht door Michel1974 »

Hallo allen,

Gisteren even naar Kwitfit geweest om mijn airco te laten vullen. Werd na een uur al gebeld dat ze er niks mee konden, want er zat nl ergens een lek. Waar precies weten ze niet.

Iemand enig idee waar ik zou moeten zoeken (wat zijn de meest voorkomende plekken). En is er iets voor een lekkende airco (cq zelfde als een soort van radiator lek stop middel). Ik heb even gezocht met Google en kwam toen wel wat producten tegen. Geen idee of die echt werken, dus advies gevraagd.
Michel1974

Bericht door Michel1974 »

Heb inmiddels het lek gevonden. Het lek zit zit in het stuk leiding dat tegen de achterkant van het motorcompartiment ligt. Te groot lek voor het lekstopmiddel helaas. Zal dus opzoek moeten naar een vervangend deel.
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Er zit toch zo'n Rover demontagebedrijf bij jou i.d. buurt?
Op marktplaats kom ik hun advertentie altijd tegen.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

idd
Die kunnen ook nieuwe spullen leveren, alleen zijn ze wel redelijk aan de prijs.
Grade
MG-R Addict

Bericht door Grade »

kwikfit? :| geen wonder dat ze een lek ''vonden'' die slaan desnoods je uitlaat aan gort om je maar een nieuwe te verkopen....
Grade
MG-R Addict

Bericht door Grade »

bam schreef:Er zit toch zo'n Rover demontagebedrijf bij jou i.d. buurt?
Op marktplaats kom ik hun advertentie altijd tegen.
ben benieuwd welke je bedoeld (hofstee?) heb er inderdaad meer over gehoord maar heb nooit een advertentie van hun gezien.. er zit wel 1 in kollum maar das waarschijnlijk een andere.
Smurfing
MG-R Freak

Bericht door Smurfing »

Niet alle kwikfits zijn zo. Een vriend van mij werkt bij kwik fit meppel en die zijn echt top. Mag zelfs zelf knutselen op de brug na sluitingstijd enzo.

Dus niet alles over 1 kant scheren.
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
Grade
MG-R Addict

Bericht door Grade »

Dat zijn dan wel vaak uitzonderingen op de regels, je moet voor de aardigheid eens googelen op kwikfit. Heb zelf iemand gehad die moest elk jaar zen uitlaat laten vervangen omdat hij weer lek zou zijn hij reed welgeteld 6.000 km per jaar in die auto. Heerenveen is in ieder geval dramatisch!
Plaats reactie