stylingssets passend?
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Gerald bedoelt dus sideskirts van de coupe.....nou, een coupe heeft standaard geen sideskirts.....wel zgn "mudflaps"...Gerald-17 schreef:he, je krijgt een cobrakit zie ik in je 'handtekening' heb je er standaard ook zijlijsten onder een Coupe zitten, en zoja zullen die op mijn mobiel passen?
Sterker nog, mk2's met sideskirts zijn een rariteit

Hello,
waarom op zoek gaan naar een bodykit voor een 214? De enige oude 200 die in mijn ogen staat met een kit, is de coupé. Gewoon helemaal plat op de grond leggen en een vette velg eronder, en je hebt volgens mij het beste rendement van je geld...just my 2 cents.
Vergeet ook niet, bij een eventuele tweedehands verkoop doe je tonnen verlies als je er wat geld hebt ingestoken.
Is het dat wel waard?
Greetz
waarom op zoek gaan naar een bodykit voor een 214? De enige oude 200 die in mijn ogen staat met een kit, is de coupé. Gewoon helemaal plat op de grond leggen en een vette velg eronder, en je hebt volgens mij het beste rendement van je geld...just my 2 cents.
Vergeet ook niet, bij een eventuele tweedehands verkoop doe je tonnen verlies als je er wat geld hebt ingestoken.
Is het dat wel waard?
Greetz
-
- Moderator
- Contacteer:
Dat ligt eraan .... koop je een auto en oefen je je hobby erop uit en heb je er plezier van.djwaard schreef:Vergeet ook niet, bij een eventuele tweedehands verkoop doe je tonnen verlies als je er wat geld hebt ingestoken.
Is het dat wel waard?
of koop je je auto als inverstering waar je zo weinig mogelijk op wil verliezen.
Het laatste vind ik nogal naief, vooral als je kijk wat een auto in 1 jaar al in waarde daalt .... dat zijn bedragen waar je je dood van schrikt.
Dus een auto kost zowiezo heel veel geld ... kan je er beter maximaal plezier uit halen

Maar wil je veel geld besparen ... pak dan de fiets

Cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
-
- MG-R Core
Hoorde dat je dat met vrouwen ook hebtGerald-17 schreef:fiets? man! dat ding schrikt al als ik m aanraak!

To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi