VERWIJDEREN AUB

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Erimon

VERWIJDEREN AUB

Bericht door Erimon »

Helaas,maar het is niet anders. Mijn zwarte Rover 214 moet weg. Nadat ik hem 4 mnd geleden particulier heb gekocht in Rotterdam, gaat 'ie de deur uit. Voor 1350 euro gekocht en voor ruim 700 euro verspijkerd (o.a. accu, brandstofpomp, koplampunit, voorbumper gekocht en gespoten en de nodige kleine spullen voor het zo goed mogelijk straktrekken van de lak) blijkt dat de hele voorzijde van de auto is vervangen en het onderstel is vervormd. Ik krijg er nu bij inruil nog 1300 euro voor. Ga nu rijden in een Astra 1.8 Sport uit 2005. Als er nog iemand is die belangstelling heeft voor een set originele dakdragers voor een 3-deurs 200 of 25, ik heb ze liggen. Voor 25 euro beschikbaar. Rover-rijders, ik groet jullie en wens jullie meer succes met de Rover dan ik heb gehad.
Laatst gewijzigd door Erimon op vr aug 07, 2009 8:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
WouterRover25

Bericht door WouterRover25 »

jammer dat ie weg moet zeg..

heb je nog meer onderdelen die evt. bruikbaar zijn voor anderen??
Erimon

Bericht door Erimon »

Nee, de auto wordt ingeruild, dus, alleen de dakdragers en evt. de autoradio, merk Kenwood ook ca. 3 mnd. oud. kan ik er uit halen.
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

zonde,
en dat te bedenken dat ik pas 150 km heb gereden voor zo'n setje dakdragers :shock:
Plaats reactie