een zoveelste probleem UPDATE...
een zoveelste probleem UPDATE...
toen ik mijn probleem van mijn gefluit in mijn boxen wou aanpakken door mijn rca's te verleggen ben ik tot een minder aangename verrassing gekome
blijkbaar zit er in het leidingetje voor de ruitenvloeistof van mijn achterruit een lekje en lag heel mijne vloer onder het sop :s
nu is mijn vraag kan iemand mij de beste manier zeggen goe ik die leiding kan afkoppelen
blijkbaar zit er in het leidingetje voor de ruitenvloeistof van mijn achterruit een lekje en lag heel mijne vloer onder het sop :s
nu is mijn vraag kan iemand mij de beste manier zeggen goe ik die leiding kan afkoppelen
Laatst gewijzigd door littldevil op wo jun 17, 2009 3:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Boarderken
- MG-R Freak
Ik zou eerder met krimpkous werken zoals ze in gebruiken in de electronica
Gebruik dit ook voor al men verbindingen van kabelschoenen. Voor men eindwerk zelfs gebruikt voor een klein lekje van oliekanaal en houdt nog steeds zoals ik het heb gezien op de opendeur v KdG
Is dus een dun rubberlaagje dat je rond de leiding "smelt" met een aansteker.
Zeer makkelijk te vinden op de KdG
Effe naar't praktijklokaal van Hans Vandenbulcke in de D-blok op KdG en enkele meters meenemen :P
Heb hier nog steeds men voorraad

Gebruik dit ook voor al men verbindingen van kabelschoenen. Voor men eindwerk zelfs gebruikt voor een klein lekje van oliekanaal en houdt nog steeds zoals ik het heb gezien op de opendeur v KdG

Zeer makkelijk te vinden op de KdG

02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
hahahaha:dBoarderken schreef:Ik zou eerder met krimpkous werken zoals ze in gebruiken in de electronica![]()
Gebruik dit ook voor al men verbindingen van kabelschoenen. Voor men eindwerk zelfs gebruikt voor een klein lekje van oliekanaal en houdt nog steeds zoals ik het heb gezien op de opendeur v KdG![]()
Zeer makkelijk te vinden op de KdGEffe naar't praktijklokaal van Hans Vandenbulcke in de D-blok op KdG en enkele meters meenemen :P
kheb diene peet van de jaar al had lollige gast:p
hmm volgend jaar keer kijken of ik niets kan mee pakken...
en wat was uw eindwerk?
- Boarderken
- MG-R Freak
Tis idd gene slechtelittldevil schreef: kheb diene peet van de jaar al had lollige gast:p
hmm volgend jaar keer kijken of ik niets kan mee pakken...
en wat was uw eindwerk?

En als hem een paar pinten of Duvels opheeft op de opendeurdag is't hem zelfs nog grappig

Eindwerk was die MAN-motor op aardgas, terhoogte van de nooddeur aan labo carosserie

hahaha :d ja kweet de welke dat is:pBoarderken schreef: Tis idd gene slechteVond hem in't laatste jaar alleszins toffer dan in't 2e met die algemene electriciteit
![]()
En als hem een paar pinten of Duvels opheeft op de opendeurdag is't hem zelfs nog grappig![]()
Eindwerk was die MAN-motor op aardgas, terhoogte van de nooddeur aan labo carosserieDe gasten die hem nu hebben als eindwerk mogen hem hebben, veel te veel miserie mee gehad
azo lawaai als ze da ding probern doen draaien:p
ik heb dus nog eens goed rondgekeken
en ik denk dat ik weet waar mijn lek zit
alleen het minder leuke nieuws is is dat het niet dat leidingetje is van de ruitenvloeistof
maar dat het waarschijnlijk het buisje is met koelvloeistof is die naar mijn verwarming loopt voor warme lucht...
wat eveneens mijn verlies aan koelvloeistof kan verklaren
heb nog een paar foto's gemaakt
als je goed kijkt kan je de watersporen nog zien dat ze allemaal vanuit 1 punt vertrekken

iemand een ideetje hoe ik hier best aan begin?
en ik denk dat ik weet waar mijn lek zit
alleen het minder leuke nieuws is is dat het niet dat leidingetje is van de ruitenvloeistof
maar dat het waarschijnlijk het buisje is met koelvloeistof is die naar mijn verwarming loopt voor warme lucht...
wat eveneens mijn verlies aan koelvloeistof kan verklaren
heb nog een paar foto's gemaakt
als je goed kijkt kan je de watersporen nog zien dat ze allemaal vanuit 1 punt vertrekken

iemand een ideetje hoe ik hier best aan begin?
- Boarderken
- MG-R Freak
Op zich kan het, maar dan mis ik de link met het verhaal v je achterruit en dat daar je bodem met water zat 

ewel e:pBoarderken schreef:Op zich kan het, maar dan mis ik de link met het verhaal v je achterruit en dat daar je bodem met water zat
ik dacht eerst dat het mijn leidingetje was van mijn ruitenvloeistof want dat product heeft bij mij ook een roze kleur:p
en het was het enigste vloeistof leidingetje dat ik in de buurt zag liggen
tot ik gistern met een paar vrienden er over bezig gezeten heb en die zeiden dat ik dat eens moest controleren en twas natuurlijk prijs...
in denk dat er een lek zit in 1 van de koperen buisjes die door de carrosserie lopen naar het motorcompartiment...
want 1 van die 2 buisjes is compleet geoxideerd en zit een soort nat vuiligheid rond
hoe herstellen is nog raadsel mss eens proberen met krimpkous