Alarm 620
Alarm 620
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar dagen een Rover 620 uit '94.
Nou heb ik maar 1 sleutel. Zit er standaard geen sleutel met een kastje bij om de CV te regelen en alarm natuurlijk. Als ik me kofferbak open met de sleutel gaat het alarm ook niet af, dit hoort niet neem ik aan?
Weet iemand ook of dit achteraf nog te bestellen is eigenlijk? laat sowieso een reserve sleutel maken maar een kastje voor cv is veel beter
Hoor het wel!
Groeten..
Ik heb sinds een paar dagen een Rover 620 uit '94.
Nou heb ik maar 1 sleutel. Zit er standaard geen sleutel met een kastje bij om de CV te regelen en alarm natuurlijk. Als ik me kofferbak open met de sleutel gaat het alarm ook niet af, dit hoort niet neem ik aan?
Weet iemand ook of dit achteraf nog te bestellen is eigenlijk? laat sowieso een reserve sleutel maken maar een kastje voor cv is veel beter
Hoor het wel!
Groeten..
-
- The Big Boss
de 600-serie heeft niet altijd afstandsbediening van de cv gehad, weet niet precies welke wel of niet.
de mijne uit april '94 had het niet, die van mijn broertje uit september '94 wel en die van een collega van eind '93 had ook ab vd cv
kofferbak moet je wel gewoon met de sleutel kunnen openen zonder dat het alarm afgaat.
de mijne uit april '94 had het niet, die van mijn broertje uit september '94 wel en die van een collega van eind '93 had ook ab vd cv
kofferbak moet je wel gewoon met de sleutel kunnen openen zonder dat het alarm afgaat.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Er zit een alarm in dat heb ik uitgeprobeerd, heb alleen geen kastje meer.Jeroen M schreef:Als er standaard een alarm in zit kan je dit zien aan de sensor(bolletje) bij de achter uitkijk spiegel. Zit dat bolletje er nier , dan geen fabrieks alarm.
Weetje toevallig of er een GT kastje op past? heb nog een nieuwe liggen.
Zoniet waar kan ik een nieuw rover alarm kastje bestellen?
Groeten
Krijg de dealer bij jou het ook niet werkend dan?Jeroen M schreef:het probleem zit hem niet zozeer in het verkrijgen van een afstandbediening, maar meer in het programmeren ervan.
Zelf heb ik drie van die kastjes liggen en geen daarvan krijg ik werkend.
Een (ex)Rover dealer zou hem wellicht wel werkend kunnen krijgen.
- Rover620tdi
- MG-R Addict
- Contacteer:
De rover 620si had in het begin volgens mij cv met afstandbediening en de 620i alleen cv. De eerste serie Rover 600 had alarm op de portieren (het kleine rode lampje naast de vergrendelingsknop) en verder geen sensor in het interieur of de kofferbak. Je kon deze autos op alarm zetten met de deuren nog open, zonder dat het alarm af zou gaan (heb ik wel eens gedaan ).
Latere exemplaren hebben wel een sensor in het interieur, maar geen in de kofferbak.
Latere exemplaren hebben wel een sensor in het interieur, maar geen in de kofferbak.