LPI of niet?
euhm, lpi is t zelfde als in nl lpg is?
Mischien is t een idee om eens een zr op te zoeken die dr zo'n installatie in heeft zitten. Ze zeggen dat je bij een g3 installatie geen vermogenverlies hebt ma ik vond het persoonlijk toch wel voelbaar.
En wat betreft de slijtage, onze kadett gekocht met 75.000 km toen lpg ingebouwd en na de sloop gebracht met 350.000 km zonder grote problemen.
Mischien is t een idee om eens een zr op te zoeken die dr zo'n installatie in heeft zitten. Ze zeggen dat je bij een g3 installatie geen vermogenverlies hebt ma ik vond het persoonlijk toch wel voelbaar.
En wat betreft de slijtage, onze kadett gekocht met 75.000 km toen lpg ingebouwd en na de sloop gebracht met 350.000 km zonder grote problemen.
tligge al nieuwe optutuur schreef:boeie tis toch jou topic, als ik jou was zou ik dan toch is voor andere banden gaan kijken want dat is de enige keer dat ik het voor elkaar heb gekregen, nu kan ik zo hard door de bocht zeilen als ik wil maar de kont breekt nii uit hoor

moet nog keer kijke vo keer uit te testen of dat nog zo is:p
het systeem van inspuiting is andersJD schreef:euhm, lpi is t zelfde als in nl lpg is?
bij lpi anders dacht dat lpi rechtstreeks werd ingespoten en
lpg eerst vemengd werd en dan naar verbrandingskamer ging
aleja kan het niet met zekerheid zeggen
heb al eens gezocht naar zr met lpi maar nog geen gevondn

Jou kadett had ook nog een mengstuk om de LPG toe te dienen en geen injectie zoals de systemen van de laatste 10jaar.JD schreef:euhm, lpi is t zelfde als in nl lpg is?
Bij m'n rover en ook m'n huidige auto totaal geen verschil in vermogen.
LPI is gewoon een typenaam voor een lpg-installatie van die lui in de buurt van Eindhoven. Andere merken noemen het VSI, SGI, GSI, LSI en nog vele andere.
G3 is een of ander stom regeltje van de Nederlandse overheid dat een aantal eisen aan de auto en de installatie stelt en als daaraan wordt voldaan krijgt men op het kenteken G3 erbij vermeld zodat je minder belasting hoeft te betalen. Ik denk dat men in Belgie dit niet kent.
MG TF wannahave
de auto bij ik wel verschil merkte is n as tra uit 97 met g3 installatie ( of keurmerk )
deze zr heeft lpg
Is iemand van t forum volgens mij
http://link.marktplaats.nl/257287635
deze zr heeft lpg

kheb die zr al tegen gekomen en ook al gecontracteerdJD schreef:de auto bij ik wel verschil merkte is n as tra uit 97 met g3 installatie ( of keurmerk )
deze zr heeft lpgIs iemand van t forum volgens mij

hij klonk er positief over...
maar hij zei ook iets van dat rover geen attesten had voor een G3 installatie...