Ik heb de wijzers geschuurd, was een simpel klusje. Ik had vele horror verhalen gelezen over brekende naalden, dus dit leek mij de veiligste oplossing. Ik ben niet tevreden over de led wedge lampjes, veel last van bright-spots, maar dit waren de enigste die de grossier zo had liggen. Iemand een adresje voor diffuse bulbjes in Nederland?
Als me salaris er weer is en ik heb een winkel gevonden waar ze het verkopen was ik van plan om van die EL wire te gaan gebruiken. op mg-rover.org staan mooie voorbeelden.
Onze zondagmod was lekker simpel...de geluidsinstallatie van de slopel overzetten in de rover...
Lekker middagje bezig geweest...en het zit erin! de 2 boxen achter moeten vervangen worden.
Voor zijn ze al vervangen...
Omdat ik met de stofzuiger de verf van mn mooie zilvergespoten, niet-geprimerde deurhendeldingenkapjes afzoog heb ik ze gezandstraald, geprimerd en zwart gespoten :P , zilver stond een beetje goedkoop.
Die schoepjes heb ik er een hele tijd geleden al uit gezaagd, vandaag even mooi afgewerkt en dat stuk waar die schoepjes op zaten zwart gespoten.
Stuk gaas gehaald bij de Hornbach, op maat geknipt en alle stukjes eruit waar de schroefpootjes zitten, en toen ertussen geklemd ja