remote keyfob

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Michel1974

remote keyfob

Bericht door Michel1974 »

Net even bij de plaatselijke dealer geweest (Hofstee in Drachten) en gevraagd wat een remote kost voor mijn Rover 400.

Dit moet €101,- gaan kosten incl. aanprogrameren. Is dit een beetje een normale prijs ?

Of kan iemand hier van het forum hetzelf ?(3txb remote). Want dan kan ik voor weinig geld via Ebay wel aan een remote komen.

Michel
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Je kan op e-bay een remote kopen, maar je hebt Hofstee dan nog wel nodig om hem aan te melden.

Let wel op welk type je koopt! Het type nr. staat op de achterzijde van je remote.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Alibaba en de 25 Rovers
MG-R Addict

Bericht door Alibaba en de 25 Rovers »

Ik heb ook wel eens een keer navraag gedaan hierna. Dit kosten mij toen ongeveer 350 gulden.
guido01

Bericht door guido01 »

ik ben ook aan het zoeken voor een nieuwe, op ebay staat er ook vaak bij dat er instructies bij worden geleverd ik had zelf ook instructies gevonden op een engels forum, iemand hier ervaring mee ?
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

ik heb op ebay er 2 gekocht voor 30 euro, deze stonden vermeld als voor een Freelander, maar het type was gelijk aan die van mijn MG.
(gewoon op het type zoeken)

Inleren kostte mij 35 voor de 2. (1 of 2 maakt niet uit)
De auto moet even aan de computer en in een speciale mode gezet, daarna is het gewoon net zo lang op de AB drukken tot de claxon een signaal geeft.

Het stelt niet veel voor, maar zonder de computer (t4) lukt het niet.
Grade
MG-R Addict

Bericht door Grade »

en dat was bij?
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

ebay en de dealer Hondebrink in Mariaparochie (Almelo)

http://stores.shop.ebay.nl/RDN-Electronics
Plaats reactie