Hej mensen,
Ik heb wat dingen laten spuiten afgelopen week (spoiler, mistlampkapjes en spiegel)
Ik ben er echt super blij mee en wilde graag aan jullie laten zien..
Spoiler in de grondlak..
Spoiler in de lak
spoiler zit erop en heb de tekst ''rover en 200'' van de achterklep afgehaald..
Heb die toevallig vandaag ook gekocht maar foto's zijn 2 dagen geleden gemaakt dus staat er niet op..
Heb een klein zilver antennetje gekocht..
Ziet er mooier uit dan zo'n ding van een meter lang..
Mooie 200! Ziet er heel strak uit, en erg mooie met die gecleande achterklep..!
Jij een Tazz zouden ff van spiegels moeten wisselen, jullie hebben het met de deurstrips precies andersom (ene zwarte strips, meegespoten spiegels, andere meegespoten strips, zwarte spiegels :P ) Alleen wie krijgt dan wat hehe
Het zou kunnen zijn dat jullie precies het verschillende willen!
Ik weet dat ik nog genoeg kan veranderen, maar alles op zijn tijd he..
Het volgende wat ik wil gaan doen is, auto 3 a 4 cm naar de grond halen en na de zomer nieuwe velgen..
Twijfel alleen nog of ik 16 of 17 inch eronder leg..
Eeuh, jawel....1 iemand achterin geen probleem, 2 achterin, iets onder de max snelheid over een drempel. 3 mensen achterin, stationair over een drempel heen in een woonwijk
Achter heb ik nu de originele vering, ik weet niet hoe het gaat als je hem verlaagd, meestal heb je dan veel stuggere vering. Maar daar hebben anderen hier vast ervaring mee!
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
ah oke.. jah ik ga met de auto op vakantie en als we daar een keer ergens heen gaan met zun alle dan zitten er 2 mensen achterin dus moet nog ff kijken wat ik ga doen..
Maar nog een vraagje, heb jij van die witten knipperlichten aan de zijkant van je auto?
ik had met mijn 18inch en denk ik nog meer verlaging iig geen problemen met 3 man achterin, dan moet je daar natuurlijk wel rekening mee houden met rijden he