remmen ZR 160 op zr 105
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Mijn punt met die remvloeistof is dat de std remmen gewoon in staat moeten zijn om de auto te stoppen bij normale omstandigheden.
Natuurlijk zijn wij als enthousiastelingen niet snel tevreden, ik heb ook tig keer upgrades gedaan.
Maar als mensen vertellen dat zelfs 1 keer remmen op hoge snelheid al voor gevaarlijke fading zorgt, dan is er iets mis, ernstig mis, en begin maar eens met de vloeistof.
Natuurlijk zijn wij als enthousiastelingen niet snel tevreden, ik heb ook tig keer upgrades gedaan.
Maar als mensen vertellen dat zelfs 1 keer remmen op hoge snelheid al voor gevaarlijke fading zorgt, dan is er iets mis, ernstig mis, en begin maar eens met de vloeistof.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Als je de aansluiting op de bekrachtiger bedoelt, dat is het probleem niet, die is identiek. Het gaat mij om de aansluitingen naar de remleidingen.Frekkel schreef:ik dacht dat het niet paste op een mk2
Zou je me ff een fotootje kunnen PB-en?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Dat lijkt mij een set om van 262 Solid naar 262 Vented te gaan en dan vindt ik het aardig aan de prijs. Het mag dan wel nieuw zijn, maar ik zou daarvoor liever 2e hands kijken (de klauwen dan, schijven+blokken uiteraard wel nieuw).
Voor een 282 set is het een hele mooie prijs, bijna de goed om waar te zijn.
Voor een 282 set is het een hele mooie prijs, bijna de goed om waar te zijn.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:

Hier kun je goed de verschillen zien, kwa diktes.
Ik kan ze eventueel wel bestellen als er vraag is.
Laatst gewijzigd door 118GTR op zo mei 10, 2009 9:34 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk