Zoals de titel zegt...
Heb ze alle 4 vast zitten...in opgerolde stand, dus kan ze geen ruimte geven om weer los te laten komen. Ze zitten niet meer in de auto, heb ze los gehaald om mn interieur er in te zetten...
Moet ze los hebben, heb vanavond de auto weer nodig namelijk...
Iemand een idee hoe ik ze los kan krijgen?
SPOED: Gordel zit vast
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
kapje aan de zijkant losmaken en het palletje lostikken, wees heel heel heel voorzichtig.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Gordels voor heb ik vanmiddag los gekregen, veel geduld en heel rustig in de goede richting weer aantrekken.
Maar iig bedankt voor de tip!
Gordels achter, alle 3, krijg ik nog niet los...
Kan dat ook door dat palletje los te tikken??? En de gordel in het middel? Is daar ook een manier voor? Moet morgen middag waarschijnlijk een aantal mensen meenemen, dus dan moeten de gordels wel bruikbaar zijn...
Maar iig bedankt voor de tip!
Gordels achter, alle 3, krijg ik nog niet los...
Kan dat ook door dat palletje los te tikken??? En de gordel in het middel? Is daar ook een manier voor? Moet morgen middag waarschijnlijk een aantal mensen meenemen, dus dan moeten de gordels wel bruikbaar zijn...
Mag slotje op, probleem is opgelost.
De oplossing (mocht iemand het ooit nog krijgen):
Had zaterdag eindelijk de rust gevonden en kreeg alle 3 de gordels na enige tijd volhouden los door heeeeeeeeeel rustig aan de gordels te trekken. Alleen midden gordel heb ik paar keer de tanden die de blokkering maken weg gedrukt zodat ie weer vrij kwam.
De oplossing (mocht iemand het ooit nog krijgen):
Had zaterdag eindelijk de rust gevonden en kreeg alle 3 de gordels na enige tijd volhouden los door heeeeeeeeeel rustig aan de gordels te trekken. Alleen midden gordel heb ik paar keer de tanden die de blokkering maken weg gedrukt zodat ie weer vrij kwam.