1e gedachte?
4000 pond voor een onderblok is een hoop geld :P
Motorblokken
-
- The Big Boss
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
kun je beter op zoek gaan naar een schade ZR160 of 200Vi voor een VVC blok 

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
tja voor 4000 kun je in datzelfde engeland een compleet 230+raceblok krijgen dat net gecontroleerd is.
Maar dat wil je niet eens, dat soort blokken zijn niet lekker voor straatauto's. Ik zou voor een VVC gaan of een ~200~210pk VHPD-spec blok, getuned voor straat of rally. Boven de 220 verlies je echt alle bruikbaarheid.
Maar dat wil je niet eens, dat soort blokken zijn niet lekker voor straatauto's. Ik zou voor een VVC gaan of een ~200~210pk VHPD-spec blok, getuned voor straat of rally. Boven de 220 verlies je echt alle bruikbaarheid.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!