Inbouwen eindversterker en woofer
Inbouwen eindversterker en woofer
Ik hoop de nieuwe eigenaar te worden van een rover 75 1.8 club uit 2001 maar nu is de vraag of er ook een eindversterker met een subwoofer op kan.
Er zit nu een standaard vanaf fabriek een audiopakket in maar zonder eindversterker.
Weet iemand of dit er op zit of wat de mogelijkheden zijn?
Rogier.
Er zit nu een standaard vanaf fabriek een audiopakket in maar zonder eindversterker.
Weet iemand of dit er op zit of wat de mogelijkheden zijn?
Rogier.
- Striker
- MG-R Freak
Die heb je al jaren. Er ligt een JBL versterker bij Dr. D in de kofferbak die dat standaard heeft (naast een normale ingang). Die had ik er speciaal voor gekocht, omdat de Pioneer headunit geen versterkeruitgang had.Johnny_D schreef:je schijnt tegewoordig ook versterkers te hebben die je aan je speaker kabel doet(dat word dan de signaal kabel)
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
Same here... mijn cabrio heeft al dik 12 jaar een versterker met een high inputStriker schreef: Die heb je al jaren. Er ligt een JBL versterker bij Dr. D in de kofferbak die dat standaard heeft (naast een normale ingang). Die had ik er speciaal voor gekocht, omdat de Pioneer headunit geen versterkeruitgang had.

Ik gebruik deze optie al jaren niet meer, maar de eerste 5 jaar heeft ie er geweldig mee gedraait.
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
-
- MG-R Fanatic
Een beetje een zijspoor, maar weet iemand of elke R75 (met grote navigatie af fabriek) voorbekabeld is voor de aansluiting van het optionele Rover Harman Kardon systeem ? Dat is de enige accessoire, die aan mijn 75 ontbreekt en die zou ik er graag nog eens op hebben. Het geluid van de standaard installatie is namelijk niet zo goed, zowel qua kwaliteit als qua volume.
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Nee, Harman Kardon is een apart systeem.
De hele kabelboom is anders dan bij een standaard navigatiesysteem.
Dus je zou van een sloopauto (die dus navi en het HK-systeem heeft) de kabelboom eruit moeten halen. Maar waar ga je die vinden.......
De hele kabelboom is anders dan bij een standaard navigatiesysteem.
Dus je zou van een sloopauto (die dus navi en het HK-systeem heeft) de kabelboom eruit moeten halen. Maar waar ga je die vinden.......
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)