Hoi
Heeft er nog iemand ervaringen met het niet werken van de hulpkachel in de dieselversie , bij deze koude (minder dan 5 graden) hoor je de FBH opslaan maar valt na een minuut uit daar deze geen brandstof krijgt ,nu ben ik gaan kijken naar de pomp die R voor je achterwiel zit (werkt niet er komt geen diesel uit) deze word gestuurd door de FBH en ik denk dat daar de fout zit in de ecu.
Heeft er iemand een alternatief aangezien de volledige webasto veel centen kost.
Groetjes jan
FBH (hulpkachel)bij cdt werkt niet meer
allemaal al getest
Yep dat heb ik al getest maar die FBH moet stroomSTOOTJES geven en dat doet het niet en die impulsen moeten v d FBH komen maar dat is niet ,dus zal het een nieuwe webasto worden zeker . anders zal ik eens bij een webasto werkplaats stoppen en laten uittesten.
Toch bedankt
Toch bedankt
Standkachel
Als je op de duitse ebay kijkt dan kun je daar een nieuwe printplaat kopen voor de stand kachel. koste meen ik 125 euro.kleerkast1 schreef:Yep dat heb ik al getest maar die FBH moet stroomSTOOTJES geven en dat doet het niet en die impulsen moeten v d FBH komen maar dat is niet ,dus zal het een nieuwe webasto worden zeker . anders zal ik eens bij een webasto werkplaats stoppen en laten uittesten.
Toch bedankt
Heb zelf ook een probleem gehad met de standkachel en heb een sloop kachel gekocht waar het hele huis aan diggelen lag maar de print plaat nog goed daarna alles opgelost.
Eric