Alarm probleem
Alarm probleem
Ik heb weer een probleem met mijn electra; ik had gister mijn auto geparkeerd, wil em op slot doen en merk ineens dat mijn alarm cv enz. het niet doen. Nou heb ik wel eens eerder gehad dat er een zekeringetje gesprongen was. Dus ik heb vandaag gekeken naar het zekeringetje en die was idd gesprongen dus ik heb deze vervangen, maar ineens reageert hij niet meer op me afstandsbediening. Iemand enig idee?
Laatst gewijzigd door DaVaRo op za feb 07, 2009 12:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Alarm probleem
Mischien je boordcomputer ff resetten ?DaVaRo schreef:Ik heb weer een probleem met mijn elektra; ik had gister mijn auto geparkeerd wil em op slot doen en merk ineens dat mijn alarm cv enz. het niet doen. Nou heb ik wel eens eerder gehad dat er een zekeringetje gesprongen was. Dus ik heb vandaag gekeken naar het zekeringetje en die was idd gesprongen dus ik heb deze vervangen, maar ineens reageert hij niet meer op me afstandsbediening. Iemand enig idee?
Accu loshalen had ik idd al gedaan, zonder resultaat. Dus had et maar ff gelaten voor wat et is en toen kwam me vader met hetzelfde idee (die heeft ook een rover) en dat heeft het trucje idd gedaan.mulder83 schreef:even accu loskoppelen minuutje wachten en weer aansluiten, X of 3 op open knopje drukken en als het goed is is hij dan gereset.

- tomcat.t16
- MG-R Core