Alarm probleem

214 216 218 220 25
Plaats reactie
DaVaRo

Alarm probleem

Bericht door DaVaRo »

Ik heb weer een probleem met mijn electra; ik had gister mijn auto geparkeerd, wil em op slot doen en merk ineens dat mijn alarm cv enz. het niet doen. Nou heb ik wel eens eerder gehad dat er een zekeringetje gesprongen was. Dus ik heb vandaag gekeken naar het zekeringetje en die was idd gesprongen dus ik heb deze vervangen, maar ineens reageert hij niet meer op me afstandsbediening. Iemand enig idee?
Laatst gewijzigd door DaVaRo op za feb 07, 2009 12:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
JD
MG-R Core

Re: Alarm probleem

Bericht door JD »

DaVaRo schreef:Ik heb weer een probleem met mijn elektra; ik had gister mijn auto geparkeerd wil em op slot doen en merk ineens dat mijn alarm cv enz. het niet doen. Nou heb ik wel eens eerder gehad dat er een zekeringetje gesprongen was. Dus ik heb vandaag gekeken naar het zekeringetje en die was idd gesprongen dus ik heb deze vervangen, maar ineens reageert hij niet meer op me afstandsbediening. Iemand enig idee?
Mischien je boordcomputer ff resetten ?
mulder83
MG-R Addict

Bericht door mulder83 »

even accu loskoppelen minuutje wachten en weer aansluiten, X of 3 op open knopje drukken en als het goed is is hij dan gereset.
DaVaRo

Bericht door DaVaRo »

mulder83 schreef:even accu loskoppelen minuutje wachten en weer aansluiten, X of 3 op open knopje drukken en als het goed is is hij dan gereset.
Accu loshalen had ik idd al gedaan, zonder resultaat. Dus had et maar ff gelaten voor wat et is en toen kwam me vader met hetzelfde idee (die heeft ook een rover) en dat heeft het trucje idd gedaan. :mrgreen: iig bedankt voor de vlotte reacties
mulder83
MG-R Addict

Bericht door mulder83 »

in ieder geval fijn om te horen dat het weer werkt, maar als dit probleem zich vaker voordoet zou ik er toch eens naar gaan kijken wat de oorzaak is (bijv kabelbreuk ofzo)
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

mischien dat ze hem bij de garage ook wel kunnen uitlezen
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

Batterij van de afstandsbediening leeg? Probeer je reserve! ;)
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Plaats reactie