motor viel uit op de snelweg
motor viel uit op de snelweg
Ik was aan het rijden op de snelweg en opeens viel me motor uit, ik kon geen gas meer geven en alle toeren vielen weg
Toen ik op de vluchtstrook de motor startte deed hij het gewoon weer
Wat was/is er aan de hand?????????
Toen ik op de vluchtstrook de motor startte deed hij het gewoon weer
Wat was/is er aan de hand?????????
Belangrijk in deze is om te weten of je toerenteller naar 0 ging terwijl je motor nog draaide.
Gaf je toerenteller nog wat aan is het een brandstof probleem.
Viel je toerenteller meteen naar nul terwijl de motor nog aangedreven werd door de wielen is het een onstekings of start onderbrekings probleem.
Sterkte
Gaf je toerenteller nog wat aan is het een brandstof probleem.
Viel je toerenteller meteen naar nul terwijl de motor nog aangedreven werd door de wielen is het een onstekings of start onderbrekings probleem.
Sterkte
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- MGPete
- MG-R Freak
- Contacteer:
Ik heb 1 keer een dag gehad waarop de motor uitviel iedere keer als ik stopte voor een stoplicht. Dat deed hij slecht die ene dag (maar is wel zeker 9 keer uitgevallen tijdens de rit van werk naar huis +/- 13 KM).
Later bij Van Noort uitlaten lezen maar er was niets vreemds te zien.
Het is ook bij die ene dag gebleven (maar dat wel gelijk de dag dat ik besloot de VVC kop aan te schaffen
).
Later bij Van Noort uitlaten lezen maar er was niets vreemds te zien.
Het is ook bij die ene dag gebleven (maar dat wel gelijk de dag dat ik besloot de VVC kop aan te schaffen

2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
@ MGpete: Dat kan. Toen kwam ik waarschijnlijk van school en ging ik naar huis, op de lage mors. Jij reed toen cker niet in je ZS?
@ Mitch: Ik heb het embleem er zelf vanaf gehaald omdat ik zelf ook een andere heb, een zilvere XPOWER embleem
. Het punt is dat het opppervlak niet vlak is. Mijn embleem blijft dus niet plakken
Moet dus ff andere manier bedenken om hem erop te krijgen, als het natuurlijk wat warmer is.
@ Mitch: Ik heb het embleem er zelf vanaf gehaald omdat ik zelf ook een andere heb, een zilvere XPOWER embleem

- MGPete
- MG-R Freak
- Contacteer:
Jawel, maar ik moest rechtdoor en stond schuin achter je. Je was al weer weg toen ik groen kreeg, dus ik kon niet dichterbij komenbrendo schreef:@ MGpete: Dat kan. Toen kwam ik waarschijnlijk van school en ging ik naar huis, op de lage mors. Jij reed toen cker niet in je ZS?

2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")