kofferslot

Plaats reactie
el barto

kofferslot

Bericht door el barto »

juuww de mannen!!
ik heb een probleemke met het slotje van de koffer.
als ik de koffer namelijk toe doe dan wilt die niet eltijd sluiten, dus da slotje pakt nie goed ofzo ma hier is mss een logische verklaring voor!?
Is der nog iemand wa dat 'probleemke' ook al ens aan de hand heeft gehad?
grtzz bart :mrgreen:
Jeroen.S

Bericht door Jeroen.S »

Heh ik heb dat ook met mijn ZS. Ik ram hem altijd dicht. :D Zitten nu wel wat beschadigingen op die houder waar die beugel in valt. Ik moet er nog een keer eens wat aan doen. :P
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

heb je m al proberen te smeren?
tutuur

Bericht door tutuur »

doe de achterklep open, haal de kap aan de binnenkant van de klep los, nu zit er achter je slot een palletje. als je het slot induwd trekt het palletje aan een kabel die op zijn beurt het slotje op trekt. als dit palletje niet soepel loopt wil hij nog wel is op de OPEN stand blijven staan....
smeer dit palletje en evt. de kabel goed en duw je slotje heel wat keren in en uit. heb het ook gehad en nu al dik een jaar geen last meer van;)
suc6
Rova

Bericht door Rova »

tutuur schreef:doe de achterklep open, haal de kap aan de binnenkant van de klep los, nu zit er achter je slot een palletje. als je het slot induwd trekt het palletje aan een kabel die op zijn beurt het slotje op trekt. als dit palletje niet soepel loopt wil hij nog wel is op de OPEN stand blijven staan....
smeer dit palletje en evt. de kabel goed en duw je slotje heel wat keren in en uit. heb het ook gehad en nu al dik een jaar geen last meer van;)
suc6
Idd ik had hetzelfde probleem ongeveer een jaar geleden.
En gewoon insmeren idd. is de oplossing! Beetje wd40 ofzo.
english pride
MG-R Addict

Bericht door english pride »

ik had dit probleem ook

ik dacht dat het slot stuk was dus ik had een nieuwe gaan halen :roll:
bleek dat het nog steeds niet ging
en dan gezien dat het aan dat kabeltje lag :lol:
mitch

Bericht door mitch »

heb het probleem ook gehad.
Ik had nog garantie dus heb het gewoon teruggebracht naar de dealer 8)
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

ik heb het ook af en toe, maar ik duw gewoon het haakje terug naar achteren en gooi hem opnieuw dicht
el barto

Bericht door el barto »

aaahhh bedankt mannen!!! :D
morgen gelijk ff fixen :)
grtzzz el bartoo :mrgreen:
JannnHo

Bericht door JannnHo »

hebk ook eens gehad emt me 200 anwb gebeld (onervaren toen nog) pakken een schroevendraaier zetten et in et slot drukte op et knopje en hij was weer goed nooit meer last van gehad en heb em bijna 2 jaar dusja
Bero

Bericht door Bero »

Heb het ook gehad, maar bleek dat me matje onder het hendeltje van de kofferbak zat (naast de stoel) :P
el barto

Bericht door el barto »

de koffer werkt perfect nu :D !
idd gewoon wat kruipolie gespoten in det zwarte blokje bij het slotje en wat open en toe gedaan en nu sluit die van de eerste keer :D !
thnx 4 de goeie raad dudes!!
grtzzzz :mrgreen:
Plaats reactie