Raam naar beneden met -2 ... OEPS!!

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Raam naar beneden met -2 ... OEPS!!

Bericht door Silly CVT »

Ik vanmorgen naar de tubby, deuren van slot, linkerdeur zat vast, eerder gebeurd dus ik heel dapper aan de rechterkant instappen, auto starten, raam stukje open, 10cm, links uitstappen, ramen krabben, raam weer omhoog willen doen en................ niets, nou ja, weinig. Ik weer knopje naar benee, knopje omhoog, knopje naar beneden. Raam gaat beetje omlaag, spontaan omhoog, naar beneden en het laatste stukje: PLOF! :blink: :beuh:

Nu staat dus de hele dag al mn raam open, krijg ik um niet meer omhoog!! AARRGGHH!! Ik moet thuis blijven omdat ik een pakketje verwacht, dolle schroefjes in het deurpaneel, ik kippekracht,..... AARRGGHH!! Tis f@cking min tig buiten en dat heb ik dus weer... :wall:

Krijg mn deurpaneel niet los, raam is beneden, heb nog 4 frames in de schuur maar ja, paneel krijg ik er niet af dus daar heb ik niet zoveel aan. Weet niet of de kabel eraf is OF dat er wat anders is. Motortje doet het wel want die hoor ik als ik het knopje druk, dus die is niet doorgebrand. Vloeistof (pure ruitensproeier-antivries) erin gespoten... Geen beweging in te krijgen en weet je..?

TIS F@CKING KOUD!!!
:dodgy: :dry:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

waar heb je die vloeistof in gespoten dan?

oh en probeer een platte schroevendraaier achter je deurpaneel te wrikken vlakbij het schroefje en dan het schroefje uitdraaien...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Het schroefje bij mn deur-open-doe-hendeltje is dus dol... Die vloeistof heb ik op mn raam gespoten vanaf de bovenkant. Dus 'erin' laten lopen zeg maar. :?

Ik heb momenteel ff de kracht niet om flink op het schroefje te drukken en zo los te maken en als die niet los is gaat het paneel er ook niet af. :|

Met een beetje geluk is Rob zo thuis, dan mag die zich er ff kwaad op maken...
:kizz:
Officieel bericht:
Afbeelding
Joep
MG-R Addict

Bericht door Joep »

Kun je het raam niet meehelpen? Een hand binnen, een hand buiten en iemand anders op het knopje laten drukken? En "antivries" bevriest ook met deze temperaturen, en het ligt nu waarschijnlijk onderin je deur...

Succes in ieder geval
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

De kabel bleek dus toch gebroken... :cry:

Gelukkig had ik nog 2 frames in de schuur hangen!! Blijkt dus diegene die we hebben gebruikt de kabel niet helemaal ok van te zijn... Die was uit de motor geschoven, scheef opgerold etc etc... Mooi balen want die is dus ook deaud. Helaas is het min tig buiten en hebben we maar ff dat andere frame profosorisch gefixt en is het raam nu omhoog. :bangin:

Ik mag het raam niet gebruiken, doet het niet eens, en als de temperaturen wat hoger zijn gaat mijn vriendje het ff fixen.... Dat de kabel gebroken is, was een questie van tijd aangezien er flink wat roest op het gebroken gedeelte zat. 16jr heeft ie het uitgehouden.... maar moet ie dan midden is een vries-bui breken?!?! :mrgreen:
Officieel bericht:
Afbeelding
Plaats reactie