Winterklaar gemaakt

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Rick

Winterklaar gemaakt

Bericht door Rick »

Zo de Coupe is vandaag door Richard van Noort zgn "winterklaar" gemaakt, de radiateur is preventief vervangen, bij nader inzien was het gewoon keihard nodig, vele lamellen waren reeds totaal vergaan, scheen nog het 1e exemplaar te zijn, dus niet gek dus na 190.000 km. Tevens de Accu nagekeken, was goed, ook tegelijk 4 nieuwe Sparks erin laten zetten. De thermostaat/membraam welke niet goed werkte laten vervangen en het huis gereinigd, en nu lijkt het wel een sauna in de Coupe, verder wist Richard na een uitgebreide testrit te melden, dat de Coupe in prima staat verkeerd, en dat uit de mond van een kenner pur sang :!: :!: :!:

Verder zag ik dat Richard zelf ook een hele mooie Tahiti Blue Turbo Coupe in zijn bezit heeft, deze staat al drie jaar keurig afgedekt te wachten op een rijklaar maken moment, maar dient te vermelden dat het een hele mooie is hoor ;) ;), misschien dat ik ............. :oops: :oops: :oops:
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

mijn radiator was ook origineel en dit jaar vervangen, zal iets van 210.000km geweest zijn :D

ong. 3/4 van de lamellen weg, en niks geen koelproblemen :P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Rick

Bericht door Rick »

Mark16v schreef:mijn radiator was ook origineel en dit jaar vervangen, zal iets van 210.000km geweest zijn :D

ong. 3/4 van de lamellen weg, en niks geen koelproblemen :P
Ja precies mark, bij mij ook .....goed / sterk spul he........Rover"friends" ;) ;)
JeroenH

Re: Winterklaar gemaakt

Bericht door JeroenH »

Rick schreef:...en het huis gereinigd...
Tjonge wat een service! :rofl:
Rick

Bericht door Rick »

JeroenH schreef: Tjonge wat een service! :rofl:
Ja ja Voor Richard is NX teveel hoor, idd een top service :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Rick schreef:Verder zag ik dat Richard zelf ook een hele mooie Tahiti Blue Turbo Coupe in zijn bezit heeft, deze staat al drie jaar keurig afgedekt te wachten op een rijklaar maken moment, maar dient te vermelden dat het een hele mooie is hoor ;) ;), misschien dat ik ............. :oops: :oops: :oops:

ik denk dat dat nog wel ff duurt, voorlopig hoeven ze zich in Biest-Houtakker iig niet te vervelen 8)
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Plaats reactie