tijdens rijden komt de startonderbreker in :shock:

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
white_cobra

tijdens rijden komt de startonderbreker in :shock:

Bericht door white_cobra »

ik heb nu al een aantal keer binnen korte tijd gehad dat tijdens het rijden de auto er mee ophoud nu heb ik een heel vaag vermoeden dat het de startonderbreker is die inslaat.
want als ik de auto weer opnieuw start krijgt hij wel benzine maar slaat gelijk weer af. om de auto weer aan te krijgen moet ik eerst de stroom van de auto afhalen (computer reset) en dan doet hij het weer normaal... iemand enig idee wat dit is?
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

De startonderbreker is ook echt een startonderbreker. En houd zich alleen bezig met de startmotor.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Joep
MG-R Addict

Bericht door Joep »

In het instructieboekje staat wanneer de startonderbreker inschakeld, en dat lijkt mij nooit tijdens het rijden...
white_cobra

Bericht door white_cobra »

had nog steeds last van het af en toe uitvallen van de motor,
tot op 2 dagen terug toen viel de motor om de 2 minuten uit :shock:
heb van alles na gekeken kon niets vinden. hup na de garage dan maar aan de computer ook daar stond niks in van een error of fout heel vreemd.

op de terug weg begon in 1x mijn xenon te flitsen net een stroboscoop.
en ja hoor niet veel later motor uit, toen begon bij mij een lampje te branden :idea:.
het zou de xenon wel es kunnen wezen dat hij ergens kortsluiting maakt of zo :?. xenon er uit H7 er in en nu 2 dagen al geen last meer van gehad.
hopen dat het nu opgelost is heb al een keer stil gestaan op de snelweg :shock:.
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

Lekker spul die xenon :P
Ma meestal zit er op die dingen iets van 5 jaar garantie dus met n beetje mazzel kun je een nieuw setje krijgen.
Plaats reactie