coupe met 3letterig kenteken in sliedrecht

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
Johnny_D
MG-R Freak

coupe met 3letterig kenteken in sliedrecht

Bericht door Johnny_D »

zo zie je ze nooit en zo 2 in een week.
vandaag reed ik in sliedrecht over de dijk en daar zag ik op de oprit een rover staan.
toen ik dichterbij kwam zag ik dat het een coupe was.
even snel een foto genomen en weer verder gereden.
nu zit ik net de foto te bekijke en ik zie dus dat het een pas geimporteerde coupe is :) een brg 220 turbo. en voor zo ver ik kon zien ziet ze er nog strak uit.
een nieuwe voor het register dus.
morgen even een flyer onder de wisser doen :D

Afbeelding
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

cool, ben benieuwd of de eigenaar zich nog gaat melden. :)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Johnny_D
MG-R Freak

Bericht door Johnny_D »

ik ook. kga gewoon ff aanbellen :mrgreen:
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Ik denk dat dat Hein is. Die probeerd al een tijdje op de site te komen maar lukt hem niet. Hij heeft zijn coupé uit de UK dacht ik... Ik ben erg benieuwd. Wel chique hoor zo'n nieuw kenteken op een tubby... :mrgreen:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Rick

Bericht door Rick »

SillyTC schreef:Ik denk dat dat Hein is. Die probeerd al een tijdje op de site te komen maar lukt hem niet. Hij heeft zijn coupé uit de UK dacht ik... Ik ben erg benieuwd. Wel chique hoor zo'n nieuw kenteken op een tubby... :mrgreen:
Nou Nou, als het een import uit de UK is, ben ik benieuwd of het stuur en de pedaaltjes ook nog rechts zullen zitten :lol: :lol: :lol:, gezien de stand van de wissers voor :?: :?: :?: :?: :?: moet zich uiteraard wel aanmelden :twisted: :twisted: ;) ;)
Johnny_D
MG-R Freak

Bericht door Johnny_D »

vandaag even langs geweest. aardige man, hij probeert al een tijdje in te loggen maar dat wil niet lukken(heeft inderdaat al contakt met syl daar over)
de coupe komt uit duitsland(niet engeland dus) en is van een oud mannetje geweest, die hem moest verkopen van vrouwlief omdat hij te snel was :mrgreen: (zoon vrouw zou je er tog gelijk uit gooie :mrgreen: )

hij heeft trouwens ook nog een leuke rover 100 cabrio te koop staan

[oftopic]

ik hoor regelmatig over mense die problemen hebben met aanmelde op de site. nu wil ik niet vervelend doen, maar kan hier niet is wat aan gedaan worde? :) of word er al aan gewerkt?

[/oftopic]
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

Er is nu weer een Coupe eigenaar die probeert zich aan te melden op de site, maar geen response krijgt. Wat gaat er mis?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Johnny_D schreef:[oftopic]
ik hoor regelmatig over mense die problemen hebben met aanmelde op de site. nu wil ik niet vervelend doen, maar kan hier niet is wat aan gedaan worde? :) of word er al aan gewerkt?
[/oftopic]
Klopt ja .... als ze niet kunnen lezen en hun account niet invullen zoals op http://www.mg-r.nl/club/registreren.htm staat is het een spam-account en wordt ie onheroepelijk verwijderd.

Als die 2 dingetjes invullen hun teveel is heb ik geen zin om er moeite in te steken om uit te zoeken of het een spam-account is of een werkelijk geinteresseerde.

Ik ga ze echt niet na-mailen ofzo :roll: (dan zou ik er 20 per dag moeten namailen ... de groeten)

cheers,
Dennis
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie