Kopen en inbouwen Xenon met angeleyes + buitenverlichting

Plaats reactie
cvdknoop

Kopen en inbouwen Xenon met angeleyes + buitenverlichting

Bericht door cvdknoop »

Waar kan je als freak het beste Xenon met Angeleyes aanschaffen en is het goed te doen om zelf in te bouwen?

Is het mogelijk om het in engeland te kopen of zit je dan met de stand van de lichten?

Verder ben ik benieuwd naar foto's van mensen die de verlichting aan de buitenkant hebben gedaan. Achter- en zijkant,onderkant etc. Ook led verlichting is welkom

Dus kom op met die foto's en ideeën
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

Kant en klare angeley'es voor een zr ben ik nog niet tegengekomen.
Er zijn wel advertenties van maar meestal gaat het gewoon om een recht buisje dat je zelf nog moet plooien en van lampjes moet voorzien ;) En het daarbij horende prutsen ivm draadjes aansluiten :roll:

Voor een R200 daarentegen zijn er wel kant en klare angeleye's te verkrijgen. Paar mensen hier die ze hebben.

Let wel dat je met lampen uit de UK een ander lichtbeeld hebt dus dat de kans groot is op flashende tegenliggers die verblind worden ;)

Wat xenon-setjes betreft is het afwachten of ze passen. Challenge heeft deze destijds in zen ZS gestoken en daar paste het maar net. Bij Willem die ze ook gestoken had paste het dan weer niet, de lamp kwam tegen het glas.
Hier het topic erover
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t ... c&start=32
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
mitch

Bericht door mitch »

en op deze manier dan dit ziet er wel gaaf uit

Afbeelding
cvdknoop

Bericht door cvdknoop »

dat zijn de betere opties, ziet er erg gaaf uit op de foto!
Dat zijn die lampen die ik gezien heb en die kan je hier kopen: http://www.mg-lights.co.uk/Details.asp? ... HL-BAE.jpg
Jammer dat ze dat dan alleen weer daar hebben in de UK.

Dat de lichten uit de UK anders zijn was ik al bang voor, dan wordt het maar goed zoeken of anders goed prutsen en solderen :)

Ik ga eens op onderzoek uit dit weekend, maar wie wat weet: ik hoor het graag!
Net nog wat gevonden: ze zijn er dus http://www.sky-cars.nl/webshop/online/xenon/xenon.html en voor een aardige prijs en zonder angeleyes... :cry:
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

Ik heb ook nooit gezegd dat ze er niet zijn die xenon-setjes voor de zr ;)
Heb alleen gezegd dat het bij 2 verschillende personen een ander reslutaat gaf: net wel passen of net niet passen.
Die setjes van Challenge en Willem pasten ook op zs, maar zoals je in dat topic kan lezen, bij de ene pasten ze net wel,bij deandere net niet ;)

Wat de angeley's betreft...Als je echt handig bent kan je proberen met een setje angeley's uit de UK laten overkomen en dan de spiegels die je lichtbeeld vormen vervangen door die in je huidige lampen ;)
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
cvdknoop

Bericht door cvdknoop »

oeps :oops:, ja ik had het wel zo gelezen maar niet zo bedoeld hahaha.
Het is te proberen, maar zal wel eens verder neuzen of er wat te scoren valt. Super handig met auto's ben ik niet, maar eerlijk gezegd ook nog niet geprobeerd :). Huis verbouwen ging prima, maar een auto is net wat anders he :lol:
cvdknoop

Bericht door cvdknoop »

Heb net het andere topic doorgelezen en heb ze ook besteld. Wil je weten wat voor fitting je hebt in je auto, dan is dit een handige link

Heb de lichten gekocht via Jabtuning, angeleyes komen maar later :), wel de stadslichten nog vervangen door LED, ben benieuwd hoe het gaat worden, foto's volgen.
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Voor de gene die interesse hebben in xenion een vriend van iosn verkoopt het via zn webshop
voor de gene die interesse hebben pb maar
setjes zijn een stuk goedkoper dan de meeste xenon setjes en inbouw mogelijkheid is er ook
we hebben het in de golf ook een maand of 8 nu en nog steeds perfect
cvdknoop

Bericht door cvdknoop »

je hebt PB
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

En zit het er al in???
cvdknoop

Bericht door cvdknoop »

oww wat een drama hahaha.
Er stond een verkeerde postcode op xx99 ipv xx88 en nu is het ergens gestrand waar niemand woont. Gestuurd naar een lokatie die erop lijkt, ongelofelijk. Lan leven TNT :twisted:

Maar goed eerst onderzoek en krijg nu een nieuw pakket, dus dat is helemaal top :mrgreen:

Wanneer het erin zit, post ik wel foto's
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

mwah tnt doet t niet verkeerd, als de afzender er een niet kloppend adres op heeft gezet, en dr woont niemand of wat ook, moet het worden teruggestuurd, dus ligt w.s. meer aan de chauffeur, ik heb dr ook een hekel aan als mensen er een verkeerde postcode op hebben staan...
cvdknoop

Bericht door cvdknoop »

Gerald-17 schreef:mwah tnt doet t niet verkeerd, als de afzender er een niet kloppend adres op heeft gezet, en dr woont niemand of wat ook, moet het worden teruggestuurd, dus ligt w.s. meer aan de chauffeur, ik heb dr ook een hekel aan als mensen er een verkeerde postcode op hebben staan...
true :bangin:
TNT doet het niet verkeerd nee, maar dit zijn de wat minder leuke dingen en dan moet je je altijd even afreageren hè :wall:
Plaats reactie