help alarm?
- tomcat.t16
- MG-R Core
help alarm?
Hey MG-R luitjes,
Ff vraagje, in de Rover 220 coupé zitten bewegingssensoren. Op de stijl achter de deur aan de passagierskant om precies te zijn. Op de stijl aan de bestuurderskant zit een module met een knopje en een lampje. Er zou een kabel aan vast moeten zitten natuurlijk maar die kan ik nergens vinden. Zou deze aan een kabelboom moeten zitten of is het een los kabeltje die naar de "centrale" loopt?
Groetjes Peter
Ff vraagje, in de Rover 220 coupé zitten bewegingssensoren. Op de stijl achter de deur aan de passagierskant om precies te zijn. Op de stijl aan de bestuurderskant zit een module met een knopje en een lampje. Er zou een kabel aan vast moeten zitten natuurlijk maar die kan ik nergens vinden. Zou deze aan een kabelboom moeten zitten of is het een los kabeltje die naar de "centrale" loopt?
Groetjes Peter
Laatst gewijzigd door tomcat.t16 op zo okt 26, 2008 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:

Briljant, echt ...... een kruiswoordpuzzel is er niets bij.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core
ik weet het niet zeker want zover heb ik het nooit los gehad maar volgens mij loopt die kabel gelijk de kabelboom in die door de a-stijl naar beneden gaat.
misschien dat Sylvia of Robert (220TC) dit beter kan beantwoorden.
@Jouke: dat jij nou niet weet hoe een Coupe in elkaar zit
misschien dat Sylvia of Robert (220TC) dit beter kan beantwoorden.
@Jouke: dat jij nou niet weet hoe een Coupe in elkaar zit

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- tomcat.t16
- MG-R Core
De kabel loopt langs het dak af naar beneden maar zo'n stekkertje zit er niet aan. Onder mijn binnenverlichting zit geen chip of niks. Ik had Sylvia al gesproken maar die vond het ook vreemd.
Op RAVE CD kan ik ook niets vinden
Op RAVE CD kan ik ook niets vinden

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
huh, doet je binnenverlichting het wel dan? daar zit ook geen chip volgens mij, althans een heel kleintje voor de IR ontvanger.
maak is een foto :P
ik zal morgen mijn knopje-lampje-kastje (whatever) er eens uittrekken, kijken hoe het eruit ziet.
ik zal morgen mijn knopje-lampje-kastje (whatever) er eens uittrekken, kijken hoe het eruit ziet.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- tomcat.t16
- MG-R Core
http://members.chello.nl/p.evers13/auto/1.jpg aan de bestuurderskantMark16v schreef:huh, doet je binnenverlichting het wel dan? daar zit ook geen chip volgens mij, althans een heel kleintje voor de IR ontvanger.
http://members.chello.nl/p.evers13/auto/2.jpg aan de passagierskant

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core
ik heb die kappen ook al eraf gehaald
nu een keer het dak eraf, is dit moeilijk, is het nog netjes terug te zetten?
@MARK, tja... eigenlijk wel. Sylvia had al even gekeken maar het was zo'n mooi weer dat ik er eigenlijk niet meer aan heb gedacht

nu een keer het dak eraf, is dit moeilijk, is het nog netjes terug te zetten?
@MARK, tja... eigenlijk wel. Sylvia had al even gekeken maar het was zo'n mooi weer dat ik er eigenlijk niet meer aan heb gedacht

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- tomcat.t16
- MG-R Core