..... gek eigenlijk, andere omstandigheid en andere kleding en als je niet vraagd "ken ik jou niet ergens van" loop je de hele dag te denken "wie was dat nou ook weer????"
Rover schreef: ..... gek eigenlijk, andere omstandigheid en andere kleding en als je niet vraagd "ken ik jou niet ergens van" loop je de hele dag te denken "wie was dat nou ook weer????"
Dat had ik met Sander (Striker) ook
die kwam ik een keer tegen in de kantine en ik dacht ik ken em ergens van heb de hele dag zitten nadenken wie het nou was
pas de volgende dag kwam ik er achter
Dr Doggystyle schreef:Dat had ik met Sander (Striker) ook
die kwam ik een keer tegen in de kantine en ik dacht ik ken em ergens van heb de hele dag zitten nadenken wie het nou was
pas de volgende dag kwam ik er achter
dat had ik toen ook: ik dacht wel "wat een bekende kop", maar kon toch niet plaatsen wie je was .
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Ik iets vergeten? ... nee hoor, 'k zou niet weten waar ik dat paneel zou moeten laten.
De zaak zit in Heerhugowaard en daar kom ik gelukkig bijna nooit ... en de klant kan bij het opmaken van de offerte kiezen tussen "ophalen" en "zelf verwijderen".
Het ophalen gebeurd dan door onze eigen ophaalservice (niet ik) en zelf verwijderen kunnen ze doen door de oudijzertu... eh oudijzerboer te bellen...
... als ze de prijs horen denk ik dat je kan raden welke optie ze meestal kiezen