Pakking kleppendeksel
Pakking kleppendeksel
In de komende dagen verwacht ik mijn nieuwe kleppendeksel.
Mijn vraag, de pakking moet ik deze mee vervangen?
Hij lekt niet, maar wie weet als er een nieuwe deksel op komt.
Waar kan ik die nog krijgen? Zelfs op de Engelse Ebay vind ik deze niet.
Groet, Dirk
Mijn vraag, de pakking moet ik deze mee vervangen?
Hij lekt niet, maar wie weet als er een nieuwe deksel op komt.
Waar kan ik die nog krijgen? Zelfs op de Engelse Ebay vind ik deze niet.
Groet, Dirk

is dit niet het geval dan kan je het proberen.{zal bij lekkage hooguit wat tranen}
zorg wel dat je de boutjes in de goede volgorde aandraait met niet meer dan 20 nm.
een nieuwe pakking is nog gewoon te koop bij de ex dealer en anders bij van noort in biest houthakker.
ongeveer 28 euro.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
En ik dacht dat het 10nm was en niet 20nm.
pakking heb ik eventueel liggen, maar ik zou eerst rustig de oude hergebruiken, mocht hij toch lekken dan kun je hem altijd later nog eens vervangen.
pakking heb ik eventueel liggen, maar ik zou eerst rustig de oude hergebruiken, mocht hij toch lekken dan kun je hem altijd later nog eens vervangen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
dat zul je ze zelf moeten vragen, de ene garage is de andere niet.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
check je bouten dan maar eens, draai ze bv aan met 12nm en er is een behoorlijke kans dat ze breken, 20nm zal waarschijnlijk door geen enkele bout gehaalt worden.
aan de andere kant, het komt idd niet zo nauw, als hij uiteindelijk niet lekt dan is het prima.
aan de andere kant, het komt idd niet zo nauw, als hij uiteindelijk niet lekt dan is het prima.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Voor koppakkingen moet je gewoon de Payen of BGA hebben, dat zijn ook altijd de leveranciers geweest van MGR.
Met name FAIC schijnt erg slecht te zijn.
Met name FAIC schijnt erg slecht te zijn.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!