@dino. mischien dat hij wel weg gaat. dan mag je het hele zwikie voor een zacht prijsje overneme. heb je tog nog een 100

laat da nou eens de reden zijn dak het vraag.EwouD schreef:Nou ja, hetzelfde, Metro heeft grotere kleppen toch? Meer PK's dacht ik...
alleen een MG Metro heeft grotere kleppen, en een iets wildere nokkenasEwouD schreef:Nou ja, hetzelfde, Metro heeft grotere kleppen toch? Meer PK's dacht ik...
Voor een v-tec in een rover metro van voor 1990 zeker wel.easy2 schreef:voor een vtec blok hoeft de neus niet verlengt te worden... Zoek voor de gein ook eens op youtube op hayamini, mini's met een 500 pk hayabusa turbo blok![]()
maargoed, nu weer over de wisselbak
KloptEwouD schreef:volgens mij kun je een metro blok (1275) zo overzetten?
Wat noem je makkelijk, zoals 118gtr al gezegd heeft dient je neus dan 8 a 9cm verlengd te worden.EwouD schreef:ook een 114 blok met subframe is, volgens mijn collega, makkelijk passend te maken.
Idd zowiezo een takel nodig, danwel om blok+bak eruit te takelen danwel om je koets over je blok+bak+ subframe te tillen.EwouD schreef:Voor het vervangen van je bak moet je motor er gewoon uit denk ik, hoe heb je dat eerder gedaan? Moet je per se een takel gebruiken?
Dan de "carter" eraf schroeven en vervangen door een werkende (kan ook van een mini 1000 afkomen).
Hiero een voorsubframe van een mini met een R1 blok. zal dus ook wel met een hayabusa willen of bestaan?Dutch schreef: Voor een v-tec in een rover metro van voor 1990 zeker wel.
En deze blokken liggen achterin, als je zo gaat beredeneren past alles, zelfs een Vacht.
In mini's idd wel maar daar moet je complete binnenschermen wegslijpen en je subframe extra versteviben naar je schutbord(of een clubman neus hebben) radiateur kan gewoon ervoor met de juiste conversion kit etc.118GTR schreef:Bedankt voor de toelichting Dutch.
Overgens heb ik wel eens een Honda blok in een mini zien liggen zonder verlenging. Maar dan is echt alles custom, en licht het blok half door het schutbord. Volgens mij ligt dan ook de radiateur ergens in een wielkast of zelfs achterin.
klopt ook half idd niet verlegd maar niet zomaar te doen, ringmini is een project wat al 8 jaar loopt en dus idd veel gewijzigd is.Johnny_D schreef:klopt ook ik heb dit wel eens gezien. laats bij de nurburg ring ook een mini met een gewoon 1500 honda blok. ook zonder verlenging
Dit soort uitingen doel ik dus op, van horen zeggen ergens gelezen.easy2 schreef: Hiero een voorsubframe van een mini met een R1 blok. zal dus ook wel met een hayabusa willen of bestaan?
In hengelo rijd/staad ook een mini met honda vtec blok voorin, volgens mij ook zonder verlengde neus.
Ik geloof dat ze een accubak van de mini in het shutbord lassen voor wat meer ruimte...