GP-DJ-76 @ Hasselt (OV)

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

GP-DJ-76 @ Hasselt (OV)

Bericht door Silly CVT »

Vandaag sta ik ff buiten te babbelen in Hasselt op het feestje van opa die 80jr word hoor ik een uitlaat, ik kijken, rijd daar zomaar een Couppé voorbij!! Ik naar binnen, geef een brul naar Rob, die pakt de camera, rent naar buiten, kijken, kijken... :(

Is die alweer weg!! Ik denk hij parkt bij de C1000 maar nee, reed door en weg was ie!! Dus ik helemaal blij, ik heb er 1 int wild gespot!! Toeval wou dat de mijne ook redelijk int zicht stond! :lol:

Naja, ik heb het kenteken onthouden en dat vond ik al heel wat met mijn zeef hoofd... :oops:

Hij staat al in de lijst maar nog in Tilburg dus dat kan worden veranderd!! :mrgreen:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Rick

Bericht door Rick »

:D :D :D Keb sinds kort ook een camera on board......maar ik moet denk ik eerst naar Hans Anders toe........want ik zie ze nooit :!: :!: :!: :evil: :evil: :evil:
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

gaan we aanpassen Syl, maar het zou natuurlijk kunnen dat de eigenaar ook op een feestje van een opa was. ;)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Naja, dan zet je bij detail gewoon 'gespot in Hasselt (ov) met blèr pijp' ofzo... :lol:

Enne Rick dit was volgens mij mijn 2e in 7jr die ik live spotte hoor. Ik heb dan ook mn ogen in mn broekzak aangezien ik voor mn werk op de weg zit. Daarbij hoorde ik niet heel lang geleden dat er nog 2 in Haarlem rondrijden, buiten de mijne... :?

Dusssss.......... :mrgreen:
Officieel bericht:
Afbeelding
Rick

Bericht door Rick »

:D :D Dus daarom hoop ik dat de Coupe nog lang in mijn bezit zal zijn :!: :!: :!: :!: , want anders dan zie ik ze helemaal niet meer :!: :!: :!: :!:
Rik
MG-R Freak

Bericht door Rik »

Dat was de Coupé van Robbie Ronalds! Woont in Hasselt! Alleen te druk om langs te komen op het forum... :oops:
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Ok, nice!! Maak ff een foto en stuur die naar Mark 16v, die is nu van de lijst en de pics. ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Plaats reactie