koppakking lek?
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Hoe ziet het koelwater er uit? Als er nog genoeg in zat en de temperatuur niet te hoog oploopt(opliep) dan zou ik er rustig mee naar de garage rijden.
Wel met een haviksoog het metertje in de gaten houden en de olie en het koelwater even aanvullen vlak voordat je naar die garage rijdt.
btw, je kunt ook je garage vragen hem op te halen met een trailer, als ze een trailer hebben dan zal het je waarschijnlijk niets kosten omdat je de reparatie bij hen doet.
Wel met een haviksoog het metertje in de gaten houden en de olie en het koelwater even aanvullen vlak voordat je naar die garage rijdt.
btw, je kunt ook je garage vragen hem op te halen met een trailer, als ze een trailer hebben dan zal het je waarschijnlijk niets kosten omdat je de reparatie bij hen doet.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Dan kun je er rustig mee rijden, maar dus wel ff je olie controleren en terwijl je rijd de temp-meter.
Olie in je koelwater doet opzich helemaal geen kwaad namelijk, maar de koelcapaciteit neemt af. Maar zolang de temp goed blijft is er dus genoeg capaciteit over.
Olie in je koelwater doet opzich helemaal geen kwaad namelijk, maar de koelcapaciteit neemt af. Maar zolang de temp goed blijft is er dus genoeg capaciteit over.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
dan heb je geluk dat ik maandag niet moet werkentazz schreef:net terug van de garage, er komt een nieuwe radiator in, plus verversen van alle vloeistoffen..
tempwijzertje bleef de hele tijd mooi op de helft hangen, hij is niet gechauffeerd en voor zover ik weet is dat ook nooit gebeurd?![]()
ik heb er iig goeie hoop op..
dinsdag zou ik 'm normaal al terughebben..

MG ZR S1800
hey maar deze mayonaise wat ik zie op je vuldop? kan dat ook door je radiator komen dan ? ik heb hetzelfde... maar zie nergens lekkage vanuit de radiator... is het dan me koppaking ofzo ?? en als het me koppaking zou zijn zou ik toch ook olie moeten verliezen en me temp zou moeten veranderen of niet?