Ze kunnen beter de bestuurder met sterren beoordelen en dat achterop zetten. dan weet je tenminste bij wie je uit de buurt moet blijven

hie heb je de mg3Rover schreef:In een vergelijkbaar europees hondehok rij je je ook dood als je je dood wil rijden.
Dus als je niet kan rijden moet je gewoon niet in een auto stappen
Nou precies, dat vind ik nu ook.....Rover schreef:.... begint hier langzamerhand wel een zeurende ouwe wijven club te worden.
naaaah dat vind ik nix ... en dat ook niet ...
... en dat vind ik nix omdat het exact hetzelfde is van wat ik wel leuk vind...
.......
....
In China is dit juweeltje uit het voormalige Rover-programma opnieuw in productie genomen. De Streetwise leeft weer.
Nanjing is in China druk bezig om de Rover-modellen nieuw leven in te blazen. De Rover 75 bestaat daar inmiddels weer als MG7 en Roewe 750. De Rover Streetwise is de volgende die in aanmerking komt voor reïncarnatie. Voortaan heet hij MG3 SW. In China wordt hij geleverd met een 102 pk sterke 1,4-liter motor en een 118 pk sterke 1,8-liter. Vooral die laatste krijgt de handen van de Chinese pers op elkaar. De algehele bouwkwaliteit van de nieuwe MG is het grootste kritiekpunt.
De Rover 200, waarop de Streetwise destijds is gebaseerd, krijgt voorlopig geen tweede kans. Het blijft bij het hoog-op-de-poten-model. Wel staat voor 2009 en auto in het A-segment op het programma bij het Chinese MG. Die is dus een maat kleiner dan de MG3. Tot 2011 worden elk jaar nieuwe modellen uitgebracht.
Bron: Autoweek.nl