start problemen
start problemen
na door te rijden tot ik tijd had om versnellingsbak te wisselen is dat uiteindelijk gedaan... meteen koppeling erbij gepakt aangezien deze ook op was.
nu wil mijn 1.4 16v spi blokje niet meer starten. de start motor probeerd het nieteens...
wel krijg ik contact, maar verder draaien en er gebeurd niks, de knop bij de accu is gewoon ingedrukt, startmotor en accu zijn bijde in orde... volgens mij geen zekeringen die kapot zijn... (tenminste niet die ik heb gevonden)
waarkan het probleem dan zitten?
is er een mogelijkheid om het op een andere manier te starten, contact om en startmotor een puls geven van de accu of iets dergelijks?
alvast bedankt Jeroen
nu wil mijn 1.4 16v spi blokje niet meer starten. de start motor probeerd het nieteens...
wel krijg ik contact, maar verder draaien en er gebeurd niks, de knop bij de accu is gewoon ingedrukt, startmotor en accu zijn bijde in orde... volgens mij geen zekeringen die kapot zijn... (tenminste niet die ik heb gevonden)
waarkan het probleem dan zitten?
is er een mogelijkheid om het op een andere manier te starten, contact om en startmotor een puls geven van de accu of iets dergelijks?
alvast bedankt Jeroen
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
HAHAHA, serieus
Stom he, dat soort dingen, maar zo zie je maar toch belangrijk om ff te controleren.

Stom he, dat soort dingen, maar zo zie je maar toch belangrijk om ff te controleren.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!