Hmm... kom ik na 4 maanden terug van varen, natuurlijk eerst weer even de bolide laten spinnen laten de mistlampen het na een dag opeens afweten..
Zekeringen gecheckt, zijn okay, ook lampen zelf in orde. Toch bij het inschakelen geen spanning kunnen meten op de connectors achter de lamp. Indicatieverlichting van de schakelaar brand wel. De rest van de verlichting werkt allemaal zoals het hoort..
Iemand dit probleem eerder gehad? Of een idee wat het kan zijn??
zou dat relais achter het schakelaartje kunnen zitten?? heb dat los gehad, maar ziet er allemaal wel gezond uit. Tast op dit moment alleen ff in het duister wat betreft waar dat relais uithangt, heb de rave cd en 't roverboek in mn andere huis liggen...
eindelijk weer even tijd om de mail te lezen.. paar dagen zonder internet is soms vervelend.. dat relaisboxje is dan de ene net naast de accu?! enig idee welke wat schakelt? zitten 3 relais en 2 zekeringen in verstopt, maar hier wordt nergens iets over vermeld.. zelfde geval trouwens voor de relais op het zekeringenpaneel onder het stuur.. in de zekeringenkast van het motorcompartiment zitten geen relais in ieder geval..
het heeft een dagje langer geduurd, maar hier dan een paar foto's.. kan nergens goed terugvinden waar welk relais van is, kan zelfs helemaal geen beschrijving vinden van het relaisboxje voor de veerpoot.. iemand een idee?
het electrisch gedeelte onder de kap, voor en achter de veerpoot:
ik dacht dat groot- en dimlicht werden geschakeld via de relais op de zekeringkast onder het stuur? na veelvuldig zoeken trouwens nog steeds geen verbetering ziet er naar uit dat ie weer naar de garage kan als ik weer naar zee ga...