Wie weet hoe dat moet en of het uberhaupt kan?! (het glaasje moet er heel uit uiteraard, zodat ie er later weer in kan)
Ik wil de spiegels binnen nu en 2/3 weken gaan spuiten. Maar dan wil ik de complete spiegel gaan spuiten, dus ook adapter platen enzo. Dan wil ik dus het glaasje er uit hebben dat je niet later ineens een stuk zwart ziet als de spiegel een keer verzet is.
Kleur wordt groen, als ik die tenminste goed krijg... Had nu proef vlakjes gespoten in zilver en groen. De zilveren is wel gaaf hoor, maar denk dat ik toch liever voor netter ga... Probleem is alleen dat de groene op zwarte ondergrond (blanke primer) te donker lijkt en de groene op lichte ondergrond (grijze primer) lijkt weer te licht... Dus dat is nog ff proberen zeg maar...
Ik heb het ook geprobeerd bij mijn 400, maar ik durfde niet te veel kracht te zetten. (spiegels zijn wel anders)
Ik denk dat het veiligste is om gewoon de spiegel af te plakken en dan later weer schoon te maken als je klaar bent met spuiten.
Daar heb ik ook al over lopen denken, maar dan krijg je dus dat je langs de spiegel (voornamelijk na het verstellen) het zwarte blijft zien.
Het lijkt mij dat de spiegel er toch ook uit moet kunnen, neem aan dat ie te vervangen is...
Het glas aan de binnenzijde (kant van het portier) helemaal naar binnen drukken (zodat je in de spiegel dus alleen maar de zijkant van de auto ziet) en daarna het glas naar buiten toe schuiven (van het portier vandaan).
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Al met al gaat het gewoon het makkelijkst als het glaasje er uit is! (kun je er ook niet meer te diep in kijken) En nu ik weet hoe dat moet, ga ik daar binnenkort mooi mee beginnen, als ik tenminste de goede kleur heb