ramen blinderen of niet?
ramen blinderen of niet?
hallo.
ik zit eraan te denken om mijn ramen te blinderen het gaat om de ramen van de kofferdeksel en die van de achterdeuren.
mijn auto is bordeauxrood met. staat dat wel is het mooi.
is het veel werk of is het een zondagmiddag modje.
groeten menno
ik zit eraan te denken om mijn ramen te blinderen het gaat om de ramen van de kofferdeksel en die van de achterdeuren.
mijn auto is bordeauxrood met. staat dat wel is het mooi.
is het veel werk of is het een zondagmiddag modje.
groeten menno
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
Dat heb je gelezen in het topic van Tammie.... aangezien ik dat daar gister heb geschrevenRvelleko schreef:Bij je achterruit kun je het beste strookjes plakken en dan met de naadjes precies op de draadjes van je achterruitverwarming, zo is het bij Artemis ook gedaan dacht ik (of ik heb het ergens anders gelezen)

Tis zeker niet minder moeilijk, maar dat merk je vanzelf wel. Het is makkelijker te werken met een raam op je werkbank dan een raam die gemonteerd zit.Menno_M schreef:achterraampjes verwijderen is bij mij even iets anders volgens mij want ik heb een 5 deurs dus achter ook 2 deuren.
mischien wordt het er ook wel minder moeilijk van maar heb geen idee.
en voor het achterraam mischien moet ik dan de kofferdeksel wel even demonteren.
Bij het achterraam:
Werk met een extra persoon, zodat de strook recht blijft zitten als je de andere kant een beetje verschuift bijvoorbeeld. Anders ben je straks klaar en dan zie je allemaal spleetjes

Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
In 1x heb ik ook geprobeerd, was nogal koppig voordat ik begon... Ben er wel op terug gekomen, is echt niet te doen, zelfs niet met een extra persoon! Het moet sowieso in 2 delen, anders red je het NOOIT!!!
Voor de zijruiten kan ik je adviseren om die wel er uit te halen! Dan kun je namelijk net iets door plakken zodat de folie een stukje in de deur zit als je je ramen dicht hebt. Anders krijg je namelijk van die taferelen dat je de folie in de auto hebt liggen als je het raampje naar beneden draait. Dan kan de folie namelijk achter het rubber blijven hangen en van het glas geschraapt worden. Zal niet direct bij de eerste keer gebeuren, maar langzaam gaat dat steeds verder.
Voor de zijruiten kan ik je adviseren om die wel er uit te halen! Dan kun je namelijk net iets door plakken zodat de folie een stukje in de deur zit als je je ramen dicht hebt. Anders krijg je namelijk van die taferelen dat je de folie in de auto hebt liggen als je het raampje naar beneden draait. Dan kan de folie namelijk achter het rubber blijven hangen en van het glas geschraapt worden. Zal niet direct bij de eerste keer gebeuren, maar langzaam gaat dat steeds verder.
- mulder83
- MG-R Addict
alsje profesionele hebt die wordt juist statisch van warmte
veel makkelijker te vormen maar een stuk duurder natuurlijk
en over die achterramen van een 5 deurs, deurpaneel verwijderen kleine ruitjes achter losschroeven, raam zelf zit met 2 schroefjes vast, iets open of dichtdraaien dan kom je er zo bij. valt wel me hoor je moet het gewoon een keer gedaan hebben

veel makkelijker te vormen maar een stuk duurder natuurlijk
en over die achterramen van een 5 deurs, deurpaneel verwijderen kleine ruitjes achter losschroeven, raam zelf zit met 2 schroefjes vast, iets open of dichtdraaien dan kom je er zo bij. valt wel me hoor je moet het gewoon een keer gedaan hebben

even een vraagje over dat deurpaneel eraf halen.
voor is het me gelukt met de audio aansluiten
maar nu met mijn achter deur panelen heb ik een probleem.
ik heb de 2 schroefjes aan de zijkant, links, los
ik heb de 2 schroefjes aan de zijkant, rechts, los
ik heb onder het handvat dat schroefje los
ik heb onder de deurklink dat schroefje los
maar ik kreeg hem niet los
zie ik een schroefje over het hoofd of moet ik gewoon meer geweld gebruiken met lostrekken?
voor is het me gelukt met de audio aansluiten
maar nu met mijn achter deur panelen heb ik een probleem.
ik heb de 2 schroefjes aan de zijkant, links, los
ik heb de 2 schroefjes aan de zijkant, rechts, los
ik heb onder het handvat dat schroefje los
ik heb onder de deurklink dat schroefje los
maar ik kreeg hem niet los
zie ik een schroefje over het hoofd of moet ik gewoon meer geweld gebruiken met lostrekken?
- mulder83
- MG-R Addict
tussen de raamslinger en het deurpaneel zit een schijfje, je moet iets wat druk tegen het deurpaneel zetten waardoor dit schijfje losser komt en je hierdoor tussen het schijfje en de slinger kunt komen dan kom je bij het klemmetje, hoop dat je het een beetje snapt
klemmetje ziet er ong uit als een harp (je weet wel die uit asterix en obelix, zo ong he
) en is van ijzer

klemmetje ziet er ong uit als een harp (je weet wel die uit asterix en obelix, zo ong he